Logitech87 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Har en vanlig morderne PC det som trengs for å koble til dettespion kameraet på PCen. Da tenker jeg på åssen tilkoblinger/hvor ledningene fra den trådløse tingsen skal kobles..? Kan man kjøpe seg S-video inngang til Pc hvis man ikke har det? tror ikke jeg har noe sånt på min pc og jeg tror det er det jeg trenger. Er det grafikkortet eller hvilken komponenten er det s-video inngangen skal være på? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 S-Video input finner man på skjermkortet ja. Om du ikke har det, kan du høre i en lokal dataforretning, for jeg er ganske sikker på at det finnes slike overganger, så du kan sette denne overgangen i VGA porten din, og på andre enden er det da en S-video input Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 S-Video input finner man på skjermkortet ja. Om du ikke har det, kan du høre i en lokal dataforretning, for jeg er ganske sikker på at det finnes slike overganger, så du kan sette denne overgangen i VGA porten din, og på andre enden er det da en S-video input VGA-porten på skjermkort bruker jo for det meste å være video-ut, ikke inn, da. Det finnes imedlertidig konvertere som gjør om s-video til usb, og du får video inn via usb-porten Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 bump hvor får jeg takk i s-video med rød, hvit og gull scart sak, RBG heter det vel!? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 bump hvor får jeg takk i s-video med rød, hvit og gull scart sak, RBG heter det vel!? Sånn her du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå