Dagger Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Når jeg browser biler og kommer til Opel'en (stage2) får jeg følgende melding:--------------------------- Need For Speed Hot Pursuit 2 (exception error) --------------------------- (Hit Cntrl-C to copy this info to the clipboard) The thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Version: 240 EIP = 0x0055A9AC ESP = 0x0012F810 EBP = 0x00000000 EAX = 0xE27CEDB0 EBX = 0x056FD8B4 ECX = 0xE27CEDB0 EDX = 0x00000010 ESI = 0x00000000 EDI = 0x00000003 --------------------------- OK --------------------------- Detta skjønner jeg ikke en skitt av, kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ikke dermed sagt at det er det, men jeg får noe lignende i Warcraft 3 hvis jeg setter rammen med for lav command lenght. Har du klokka rammen, sett den tilbake. Prøv lydkortet på lav/ingen akselerasjon (stiller i dxdiag). Disable antivirus før du starter. Eller ta en sjekk på noen NFS fansites der de sikkert har truffet på problemet før. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har hatt problemet selv, men bare etter at jeg har byttet ut f.eks. Ferrari F50 med en brannbil eller buss... EDIT: Her er en liten link til en liten film med en som kjører buss i NFS (made by me) http://home.online.no/~hberteig/Filmer/nfs.mov btw, du må høyreklikke og velge "Lagre mål som..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå