evgeny Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har en god del gridviews i min webapplikasjon og for å slippe å bytte pagesize(antall rader før neste side) på hver og en av de vil jeg la CSS gjøre dette men finner ikke noen løsning på det. Er dette mulig? Takk på forhånd Endret 13. desember 2007 av evgeny Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det utsrkift du snakker om da, eller..? Da er det i tilfelle propertyen page-break-before eller page-break-after du leter etter. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hva med egenskapen CssClass? kan den hjelpe deg Endret 13. desember 2007 av ialu Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hva med egenskapen CssClass? kan den hjelpe deg Jo a, CssClass skal man bruke men vet ikke hva man skal skrive i CSS filen for å bestemme antall rader per side i gridview. Altså denne AllowPaging="True" PageSize="20". Lenke til kommentar
alftore Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er ikke mulig for når du slår på paging så sendes aldri annet en de synlige radene til klient browseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå