Gå til innhold

Latterlig score i 3Dmark!!slå denne da!:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, han sitter faktisk på et Matrox millenium G200 agp med 8mb...så det så!!hehe :lol:

Jeg hadde bare lyst til å se om 3Dmark lot seg kjøre på en drittpc... :D

Ble overraska over at jeg i det hele tatt fikk det til å funke etter å ha oppdatert skjermkortdriveren :D

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar
Nei, han sitter faktisk på et Matrox millenium G200 agp med 8mb...så det så!!hehe :lol:

Ble overraska over at jeg i det hele tatt fikk det til å funke etter å ha oppdatert skjermkortdriveren :D

Nå er ikke akkurat Matrox sine kort så veldig beregnet for den slags bruk da. Min far har Matrox Millenium G400 Max, som er et bra skjermkort, men ikke til den slags bruk. Han fikk vel rundt 2k tror jeg...

Lenke til kommentar

Tror det var 217 jeg fikk med en Pentium 2 333MHz (tror den var oc'a til 416MHz), 128MB SD-RAM og Savage skjermkort tror jeg det var. Strøkent! Verste med det var at dette var maskinen min på lan for ett år siden før jeg bygde meg ny. Har nå 3 maskiner som er bedre, dårligste har 1,4GHz og 32MB skjermkort).

Lenke til kommentar
Jeg har litt over 6000 3dmarks med et Creative GF3 Ti200, 512 Ram og athlon 1700........

Hmmm, jeg får ca 6700 med min athlon t-bird 1200 og et POV gf3 ti200 og 256MB ram. Tror det må være noe som ikke stemmer hos deg.

Men som andre her har sagt, så er jo denne posten tross alt om lav score :oops:

Lenke til kommentar

At du i hele tatt gidder å kaste bort tiden på det i det hele og det store.

Lenke til kommentar

Jeg får 19xx med min maskin som består av asus a7s333 med xp2000@1750mhz og 512mb ram @ 280mhz ddr, og gf2mx200 @ 220200

er dette lite eller? er ikker sikker...maskinen er jo ikke SÅ treg,bortsett fra skjermkortet..

hva mener dere?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...