Howard Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eksisterende nForce 680i-baserte hovedkort vil ikke kunne kjøres i spann med Intels 45 nm-prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den store, STORE svakheten med intelplattformen viser igjen sitt store stygge hode. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ? nvidia sin intelplattform mener du vel. P35 går fint sammen med 45nm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå tenker jeg Nvidia er fornøyde Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ? nvidia sin intelplattform mener du vel. P35 går fint sammen med 45nm. Intel har en svært så frynsete fortid når det gjelder støtte for egne CPUer på samme socket... selv på egne chipsets. Dette er bare enda ett ledd i samme problemstilling spør du meg. Endret 13. desember 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Off, jaja. Blir Nvidia 780chipset på meg da til nyttår^^ Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) "Intel skal ha gjort noen endringer i siste liten i sine prosessorer, som Nvidia ikke fikk vite om." Jeg må spørre dere her inne om det jeg siterer fra artikkelen her: Hvorfor? Er det bevisst fra Intels side eller misforstår jeg her? Intel er vel tjent med at mest mulig kan få mulighet til å bruke de nye cpu'ene deres, eller? Endret 13. desember 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
Ash Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 "Intel skal ha gjort noen endringer i siste liten i sine prosessorer, som Nvidia ikke fikk vite om." Jeg må spørre dere her inne om det jeg siterer fra artikkelen her: Hvorfor? Er det bevisst fra Intels side eller misforstår jeg her? Intel er vel tjent med at mest mulig kan få mulighet til å bruke de nye cpu'ene deres, eller? Intel er mest tjent med at folk bruker Intel brikkesett sammen med Intel prosessorer. Kan på sett og vis si at dette er andre siden av mynten som gjør at Nvidia nekter Intel lisens til å kjøre SLi med Intel brikkesett. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 "Intel skal ha gjort noen endringer i siste liten i sine prosessorer, som Nvidia ikke fikk vite om." Jeg må spørre dere her inne om det jeg siterer fra artikkelen her: Hvorfor? Er det bevisst fra Intels side eller misforstår jeg her? Intel er vel tjent med at mest mulig kan få mulighet til å bruke de nye cpu'ene deres, eller? Intel er mest tjent med at folk bruker Intel brikkesett sammen med Intel prosessorer. Kan på sett og vis si at dette er andre siden av mynten som gjør at Nvidia nekter Intel lisens til å kjøre SLi med Intel brikkesett. Takk for svar. Visste faktisk ikke om den greia med SLI på Intel-chipset, men det gjør saken litt enklere å forstå. Kjipt for oss brukere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sannsynligheten for at det er en "Hei, takk for sist" endring er stor ja Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Off, jaja. Blir Nvidia 780chipset på meg da til nyttår^^ Er vel rykter som svirrer om at dette heller ikke blir en vinnende kombinasjon med tanke på 45nm og overklokking?! Med mye av samme begrunnelse som i artikkelen. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 skulle søren ønske at nvida kun laget sli brikkesett for amd cpu'er og and amd sluttet å lisensisere cf til intel. "osse din onde satan" Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sannsynligheten for at det er en "Hei, takk for sist" endring er stor ja De som virkelig blir rammet av den "hilsenen",er vel den lille forbruker som sitter med et 680i kort tenker jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Til å være "store" selskaper, så er de ganske så smålige ja Lenke til kommentar
icc Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Til alle dere Intel fans: I told you so... Bytt til AMD og kjør crossfire :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 skulle søren ønske at nvida kun laget sli brikkesett for amd cpu'er og and amd sluttet å lisensisere cf til intel. "osse din onde satan" Lukter fan-boy? Om AMD hadde laget chipset til Intel, Intel til AMD, og NVidia, SIS, og VIA til begge så hadde alle parter tjent mye mer enn de gjør nå. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Litt synd det her. i alle fall for EVGA. De annonserte at demmes 680i produkter ville støtte 45nm. Også kommer intel med dette. Har vært masse krangling på forums om dette her. Men dette er ikke produsentene sin feil mener jeg, må være Intel i forhold til det jeg har inntrykk av i alle fall. Er det flere produsenter som har lovet noe de ikke kunne levere? Asus, XFX, MSI .. so on? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nvidia 680i har vært de dyreste hovedkortene av alle, med anonsert støtte for kommende 45nm cpuer. For en flopp.. Fra Asus sine hjemmesider: P5N32-E SLI LGA775 Intel® 45nm Processor Ready This motherboard supports the latest Intel 45nm CPU which introduces new micro-architecture features for greater performance at a given frequency, up to 50% larger L2 caches, and expanded power management capabilities for new levels of energy efficiency. Endret 13. desember 2007 av Alcoholiday Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Og køen av norske forbrukere som kan kreve heving av kjøp eller nytt produkt får nok nettbutikkene også til å riste på hodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå