analrytter Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Heisann! Har sett mangen heftige gameplay filmer av Bad Company, og det ser like bra ut som det vises på filmane! Men kem veit, kan hende spillet skuffer oss, men eg trur ikkje at det skjer har sett ein "demo showcase" av spillet, og der ser HEFTIG ut, 8 min lang film ----> link http://www.gamevideos.com/video/id/14595 Eg håper at spillet blir like bra som det ser ut BTW, er det noken som veit om det kjem noke demo ut av spillet? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg jeg ja Håper dette spillet klarer å levere hva det lover, ser dønn bra ut Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 som en gammel 1942-veteran gleder jeg meg noe helt sinnsykt, blir pc versjonen for min del Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg eg og blir veldig bra Pheonix: Det har ikkje blitt annonser noe pc versjon. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 *sigh* måtte de brenne... tok de som en selvfølge siden det var bf-serien jeg Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ta det me ro, de kommer nok til å bruke Frostbite til neste bf spill på pc Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ta det me ro, de kommer nok til å bruke Frostbite til neste bf spill på pc det er dokumentert att dei skal bruke frostbite til neste bf til pc trur eg...BF3 er vel satt til høsten 08 lansering. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg vilt, videone er fete å det virker litt ekstra ordinært =) er vel februar som er release date? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan bli bra det her, ja. Får håpe man kan ødelegge så mye som de sier, altså 90% Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Om dette er så bra som det ser ut som, er det stor sjanse for at jeg eksploderer i orgasme under spillinga. Har drømt om et slikt spill i årevis. DeStRoY teh enviroment:D <3 Håper jeg ikke opplever en animert ødeleggelse. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan bli bra det her, ja. Får håpe man kan ødelegge så mye som de sier, altså 90% 90% ødleggbare miljøer stemmer det. Jeg fikk demonstrert spillet på en messe tidligere i år og ble meget imponert! Spillet var allerede veldig spillbart og vi fikk se mye ødeggelse :-) Det eneste som ikke lot seg knuse var innerveggene i hus. Dette er gjort for at ikke alt skal kunne gjevnes med jorden etter få minutter. Følelsen å stå "trygt" inne i et hus når en tanks ruller forbi er nå borte :-) Et skudd og halve veggen lå strødd utover joret :-) Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Innerveggen? Har da sett mange videoer der han som spiller skyter hull i veggen innenfra for å så gå ut? Men du som har sett spillet! Om jeg skyter alle veggene, sånn helt nede med marka, ville da taket dette etter? Etter ville det stå i ro i lufta slik at jeg måtte knuse det som var igjen? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dette må jo nesten skaffes, elsker å ødelegge bygninger o.l. på spill. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det ser bra ut ! Jeg gleder meg til dette spillet ! Også er det jo faktisk en brukbar historie i spiller jo ! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg og har faktisk litt interesse for dette, har aldri likt battlefield 2 og dem oppgraderingspakkene, makan til oppskrytt serie vil jeg si Men dette tror jeg kan frelse meg, og gi Battlefield serien en sjanse! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Klarer ikke å vente.. Blir digg å gå rundt å plaffe ned bygninger Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Innerveggen? Har da sett mange videoer der han som spiller skyter hull i veggen innenfra for å så gå ut? Men du som har sett spillet! Om jeg skyter alle veggene, sånn helt nede med marka, ville da taket dette etter? Etter ville det stå i ro i lufta slik at jeg måtte knuse det som var igjen? Med innervegger mener jeg "bæreveggene til huset. Altså veggene midt i huset som holder tak oppe bla. Ytterveggene kan ødelegges fra innsiden og utsiden. Er litt usikker på det med tak da vi aldri fikk se et hus nok ødelagt men tviler litt på at tak ramler ned.. Håper spillere vil ta skade når de treffes av stein fra husvegger,trær som faller,etc. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Men disse innerveggene, kan de ødelegges fra utsiden? Skal lage sandkasse når jeg får dette spillet. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Innerveggene eller de innerste veggene i huset (veggene midt i huset) kan ikke ødelegges så man kan ikke lage totalt sandkasse. Dette er gjort pga online opplevelsen, 30 minutter i en totalt ødleggbar verden hadde nok ikke vært morro i mer en 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Er ikke battlefield multiplayer only lenger? Har dem puttet inn historie også nå? Endret 14. desember 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå