Johsse Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Jeg kom nå tilfeldigviss bort i og avsluttet programmet for skjermkortet mitt ved og høgreklikke på ikonet i system tray og avslutte med et uhell. Jeg har startet maskinen på nytt flere ganger men den dukker ikke opp noe jeg synes er rart i og med at det er en normal ting og boote i oppstart. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få den tilbake så viss noen kunne tenke seg og hjelpe meg litt med og få tilbake snarvei ikonet i system tray hadde det vert veldig fint. Takker for alle svar MVH Johsse Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kanskje høyreklikk på desktop gir deg valget Graphics Options og en meny med mulighet for system tray enabling eller liknende. Endret 13. desember 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Tro meg, jeg har prøvd EDIT: Problem solved jeg fant programmet for tray ikonet under msconfig i services... den stod selfølgelig på "stopped"... Det er ikke lett og ikke tenke lengre Endret 13. desember 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå