ar3dbear Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har en OTB 1.1.2 iphone og kan som kjent ikke bruke telefonfunksjonen pr dags dato, men hvordan fører jeg over sanger til den? må den stå i et spesielt modus når jeg fører over? Med min ipod nano så drar jeg bare sangene over i itunes, dette ser ikke ut til å fungere på iphonen? hjelp? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du satt opp synkronisering i iTunes? Dukker den opp i iTunes i det hele tatt? Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 den kommer opp i itunes. jeg ønsker ikke synkronisering, men bare legge til den musikken jeg velger selv. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du jailbreaket telefonen? Altså, forbigått aktiveringsprosessen? Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Lag en spilleliste som du kaller feks iPhone... Så synkroniserer du denne med telefonen. Så er det i boks... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tenkte bare å si fra at du helt fint kan bruke en OTB 1.1.2 som telefon også, du trenger bare et såkalt turboSIM. Fungerer glimrende på min :-) -snubbel Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan fungerer slik turboSIM? koster det mye? og er det lett å få tak i? Trenger man ikke å være redd for oppdateringer o.l. når man kjører turbosim? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 TurboSIM er en liten brikke som man legger utenpå SIM-kortet. Det eneste turboSIM gjør, er å si "jeg et et at&t sim-kort" til iPhone når du slår den på. I utgangspunktet må turboSIM programmeres til å gjøre dette, men det er mange som selger dem ferdig programmert. Jeg kjøpte et ferdig programmert turboSIM på e-bay til ca 500 kroner inkl levering. Det kom etter ca en uke, jeg satte det inn i min 1.1.2 OTB og den fungerte med en eneste gang. -snubbel Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hadde du gjort noe med iPhonen på forhånd da? eller var den låst som fra butikken? Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Han har trolig jailbreaket den, slik som du, også vanligvis må man hacke en iPhone1 for å bruke et norsk sim kort. Men dette TurboSim kortet putter snubbel inn sammen med sitt, og som han skrev "Det eneste turboSIM gjør, er å si "jeg et et at&t sim-kort" til iPhone når du slår den på." Oppsumert: Jailbreak, bruk turbosim, ferdig Men kjøpe du turbosim fra en butikk må du programmere selv. Men det fins mange guider til dette. Endret 15. desember 2007 av JoHNxD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå