cyberspin Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg lurte på om det var noen der ute som har sense eller en annen operatør som bruker telenor sitt nett som kan svare meg på følgende. Har altså en T720 som ble kjøpt idag. Har også sense abb. som ble opprettet idag. Og jeg lurer på om det er noen som bruker telenor sitt oppsett med en hvilken som helst pop3 epostkonto. Har ikke fått testet dette selv da mitt abb. blir aktivert til mandag eller tirsdag. Følgende oppsett ; Meldinger > Menyknapp > E-postoppsett: -Leverandørinnstillinger: --Tilkoblingstype: GPRS --APN-adresse: Internet --Brukernavn: t720 --Passord: 1111 --DNS-IP: 212.17.131.2 -Bruker ID: epost brukernavn -Passord: epost passord -Sendervert: smtp server -Senderport: 25 -Mottakervert: pop3 server -Mottakerport: 110 -Avsenderadresse: epostadresse -Navn: navnet ditt Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 noen våkne ? Lenke til kommentar
jkv Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har hentet mail uten problemer - men det Tar Tid. Et annet problem er jo at 90% av alt man får er spam, så slik sett er det ikke så veldig artig med mail på mobiltelefonen... Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det lønner seg å ha en egen e-postkonto til mobilen, bl.a. fordi den bare kan lese ren tekst og ikke HTML. Og pga spam ja. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 nettop hva jeg har oprettet den vanlige epost kontoen min får jeg jo 50 spam mailer om dagen til det nytter ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå