Skinney Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hallois! Tenkte jeg skulle forlate midi-kabinettet mitt nå og heller gå for et Shuttle kabinett, nemlig SN27P2. Grunnen er at denne har fått mange gode omtaler rundt på nettet samt at det støtter AM2 sokkelen, så da slipper jeg å bytte ut innmaten på PC-en min. Hvis det er noen som har et bedre forslag til Shuttle kabinett så vil jeg gjerne se på det Hadde også tenkt å kjøre to Spinpoint T166 500GB disker i RAID0 for ytelse, også kjører jeg en 36GB raptor disk for OS. Er det noen som har noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe for å få ned støy på raptoren? O-ringer eller noe? Og hvilke isåfall? Siden Shuttle'n har e-Sata tenkte jeg også å kjøpe to harddisk kabinett for to andre harddisker for å installere Windows og Linux-distribusjoner på de, noen forslag til gode harddisk kabinett? Sist men ikke minst så skal jeg også kjøpe et Z-5500 5.1 lyd anlegg fra Logitech som jeg tenkte å koble Shuttle'n til gjennom Coax og X360'n gjennom Optisk. Det er ikke noe problem å ha begge disse tilkoblet samtidig? Noen som også har forslag til hvilke kabler som burde kjøpes, har det for den saks skyld mye å si? Fra før av har jeg CPU: AMD Athlon64 X2 6000+ GPU: XFX Nvidia 7900GT 256MB Minne: 2GB (1x2 brikker) DDR2-800Mhz CL4 Takk for all hjelp Endret 13. desember 2007 av Skinney Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 ingen?` Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Høres veldig bra ut dette. Tenker du på NAS når du sier diskkabinett? Tror ikke det skal være noe problem med xbox og pcen på det anlegget heller nei. Eneste jeg stusser over er at du MYE heller burde gå for 74Gb versjonen hvis ikke 150Gb versjonen av raptor diskene.. 36Gb er 4år gammel og bråker som et ******.. 74 er mye forbedret også når det gjelder ytelse. 150 (Aka. Rator X) er mye nyere og ytelsen er også forbedret fra 74Gb'ern Har hatt alle 3 selv og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Høres veldig bra ut dette. Tenker du på NAS når du sier diskkabinett? Tror ikke det skal være noe problem med xbox og pcen på det anlegget heller nei. Eneste jeg stusser over er at du MYE heller burde gå for 74Gb versjonen hvis ikke 150Gb versjonen av raptor diskene.. 36Gb er 4år gammel og bråker som et ******.. 74 er mye forbedret også når det gjelder ytelse. 150 (Aka. Rator X) er mye nyere og ytelsen er også forbedret fra 74Gb'ern Har hatt alle 3 selv og er veldig fornøyd med det. Greia er at jeg allerede har 36GB og ser ikke helt poenget med å kjøpe ny raptor disk. Men kan likevel hende jeg gjør det Uansett, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå