Lugia Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. For øyeblikket går jeg Studiespesialisering (Allmenn) på VGS. Problemet mitt er at jeg har funnet ut at jeg er møkk-lei av allmenn, og vil bytte til Elektro. Det jeg lurer på er om noen har gjort det samme, om karakterene jeg får dette året har noen betydning for søk av skole neste år, og om Elektro er morsomt. Jeg har også en brennende lidenskap for flygning, og tenker å ta flyfag. For det finnes vel et program som heter det? Også lurer jeg litt på det med allmenn påbygg. Hvordan fungerer det? Må man ta det rett etter at man er ferdig med vgs, eller kan man være yrkesaktiv noen år, for å deretter ta påbyggningen. Elias. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis du søker nytt grunnkurs (vg1) vil du kunne søke fritak i de fagene du består av norsk, matte,naturfag o.l. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Elektro har MASSE matte. Så du bør ikke være lei det:P Påbygg kan du ta etter 2 år på skole. Men du har bare rett på 3 år skole, så hvis du skal gå påbygg, så blir det 4 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå