ADSL768/128 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei Lurer på om det finnes en switch eller liknende som gjør at jeg kan koble min PS3 til både LCD TV og Projector samtidig? Slik det er nå så må vi bytte kabel hver gang vi skal spille på enten TV eller Projectoren. Har sett at det finnes switcher som ordner porblemet hvis du har mange enheter som skal kobles til 1 tv men ikke motsatt, en enhet som skal kobles til flere tver. KT Endret 13. desember 2007 av ADSL768/128 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det finnes switcher som gjør dette ja. Koster 1000,- og oppover Netshoper som Amenito, Komplett, Netshop osv har disse inn. Elkjøp også. Finnes også forsterkere som gjør dette. Prisguiden Endret 13. desember 2007 av Wooho Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det du trenger er en HDMI splitter, ikke en switch. Som dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=66049 Edit: Et billigere alternativ kan jo være en slik...: http://cgi.ebay.com/HDMI-to-Dual-HDMI-Y-Sp...1QQcmdZViewItem Endret 13. desember 2007 av asdfteam Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kjøp deg en fancy reciever Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Takk for alle svar. Ser ut i fra svarene at det er forskjellige alternativer, men må jo si at prisen overrasket. Opp i mot 1000,- for en grei løsning. Kanskje jeg like godt skal gå for en reciver som har mange inn og utganger. Men jeg bruker i dag et Logitech Z5500 som jeg er veldig fornøyd med og jeg tror ikke subben kan kobles til ekstern reciver da det jo er innebygd reciver i høyttaleren. Men uansett så har jeg i hvertfall fått forslag på flere løsninger på problemet så igjen takk for all hjelp! KT Endret 14. desember 2007 av ADSL768/128 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå