daubyj Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ”Across the Universe” viser oss veien gjennom verdens flateste univers. Les mer Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har til gode for å se denne filmen enda, men kan nevne for alles interesse at Bergens Tidende ga denne filmen 5 av 6 idag. Skal uansett se denne filmen med glede da selveste Eddie Izzard er å se på skjermen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 To av ti hos kulturo? Må jo være en knallfilm dette. Jeg gleder meg, virker lovende ut i fra traileren. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Høres fin ut! Gleder meg. Carl Lenke til kommentar
pian Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hamar Arbeiderblad ga den også lovende omtale (ikke noe terningkast). Jeg hadde faktisk tenkt å ta med ei jente som er beatles-fan på sin hals på den i morra, men nå ble jeg usikker... Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hamar Arbeiderblad ga den også lovende omtale (ikke noe terningkast). Jeg hadde faktisk tenkt å ta med ei jente som er beatles-fan på sin hals på den i morra, men nå ble jeg usikker...Jeg er Beatles-fan og kommer nok til å se den uansett. Og du kan jo fremstå som den gode samaritan om du lider deg gjennom en potensiell dårlig film bare for at hun skal få høre Beatles? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har sett denne filmen, ble totalt forelsket i musikken til den. Selve filmen var heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Denne skal sees. Veldig glad i The Beatles, så om ikke annet kommer vel hvertfall lydsiden av denne filmen til å være en positiv opplevelse. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Så den idag (ufrivillig), er uenig i at den er svært dårlig. 3/10 ville jeg gitt den, mest pga. noen karakterer som jeg syntes var interessante. Musikken sugde derimot, det samme gjorde historien. edit: oi faen, denne tråden var gammal. Endret 21. februar 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Trekker opp denne igjen jeg. Spørsmål til skribenten: var du full da du skrev dette? Syntes denne filmen var helt fantastisk. teletubbie: Musikken sugde? Hvilken musikk synes du ville gjort den bra, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg