Pilot_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hallo, Jeg ser nå på nettet etter ulike webshopløsninger, men de aller fleste er reklame på. Finnes det webshoper som ikke har reklame på løsningen sin? Eller blir det fort veldig mye dyrere hvis man eventuelt skal fjerne sånt? Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Heisann. Dersom du kjører Joomla så skal det være gratis utvidelser som gjør at du kan lage en webshop helt uten reklame. Søk bare etter "joomla webshop" o.l på Google, så finner du sikkert et med demo. Noen løsninger koster penger, men de fleste er gratis. Meget bra system Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, Har nå sett på VirtueMart, en gratisløsning til Joomla, og det ser forsåvidt greit ut det. Men jeg finner ingen versjoner til 1.5. Er det bare jeg som er dårlig til å lete, eller finnes det ikke VirtueMart til 1.5? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er ikke sikkert at det finnes til 1.5 nei. 1.5 er fremdeles relativt ny, så jeg tror heller jeg ville kjørt 1.0. Kjørte selv 1.5, men nedgraderte til 1.0 grunnet for dårlig støtte til utvidelser. 1.0 fungerer vel så bra, og er å finne i nedlastingsseksjonen på Joomla sine sider Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå