thomassit0 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får meg en 97 eller 98 A4 snart, og den har det kjipe gamle rattet, tenkte derfor på å kjøpe et med det nye utséendet, for jeg syns det ser utrolig mye bedre ut. Lurte på om noen vet om et ratt fra en 2000 A6 passer i nevnte A4 ? Eventuelt om dere kan gi meg noen linker til steder jeg kan få tak i ratt. Og jeg vurderer og å etterhvert kjøpe dette kitet: http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame...default_kat=95# (OEM look remote locking system) Og såvidt jeg har forstått så er det vel alt man trenger, man behøver vel ikke kjøpe en av de andre der i tillegg, de som har motorer osv ? (ligger til høyre for den på siden der.) Forresten, er det noen som vet om om det går an å få kjøpt et kit med originale Audi fjernkontroll nøkler ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Enig i at B5 har kjipt ratt. Sitter og kikker på A4 til våren selv, og hvis jeg kjøper en B5 er rattbytte høyaktuelt. Noen som har peiling på om det er mye jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå