ilpostino Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 jeg har et relativt langt dokument. midt i dette er det cirka 10 sider som inneholder tabeller og jeg vil gjerne ha disse sidene liggende. noen som vet hvordan jeg får kun disse sidene til å være liggende? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Antar vi snakker om tekstbehandleren som følger gratis med når man kjøper Excel ? Se http://www.word.mvps.org/FAQs/Formatting/L...capeSection.htm HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 sorry for dårlig formulering i 1.post. det er word 2003 jeg sitter med. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Papirretningen er en inndelingsformatering. Sett inn et inndelingsskift med Sett inn -> Skift -> Inndelingsskift -> Neste side foran siden som skal være liggende. Klikk deretter i inndelingen som skal være liggende og klikk Format -> Utskriftsformat -> Liggende. Pass på at det valg Denne inndelingen i listen Bruk på: Du må sette inn nye inndelingsskift på samme måte for å gå tilbake til stående A4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå