Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen her inne med god utdanning å jobb som vil ta et lite interjuv, meld dere da Er utrolig viktig.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva legger du i "god utdanning"? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hva legger du i "god utdanning"? Utdanning innen det yrket som du jobber i Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Individer, aner omtrent ikke hva det er, kan du gi meg litt info, så får jeg opp noen spørsmål etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Individer, aner omtrent ikke hva det er, kan du gi meg litt info, så får jeg opp noen spørsmål etterhvert. Mennesker. Kort fortalt hjelper jeg personer med å løse sine utfordringer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Individer, aner omtrent ikke hva det er, kan du gi meg litt info, så får jeg opp noen spørsmål etterhvert. Mennesker. Kort fortalt hjelper jeg personer med å løse sine utfordringer. ok, skal se om jeg finner på 7-8 spørsmål innen det yrket da. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Manpower? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da har jeg ekstremt lang utdannelse, men den ligger ikke på formelt plan. Jobber med utvikling av individer. Manpower? I det spøkefulle hjørnet i dag? :!: Neida jobber litt for det private barnevern, og resten av tiden i eget firma som leverer coachintjenester. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 da har jeg sendt spørsmål, svar innen dagen er omme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå