Dryper Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har en Terminal Server hjemme den er den eneste pcen som har tilkobling til internet, de andre pce ene i huset kan koble seg til denne pcen men har ikke internet. er det mulig å laga bridge igjennom Terminal server til Pcen slik at jeg kan surfe på deskop? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg har en Terminal Server hjemme den er den eneste pcen som har tilkobling til internet, de andre pce ene i huset kan koble seg til denne pcen men har ikke internet. er det mulig å laga bridge igjennom Terminal server til Pcen slik at jeg kan surfe på deskop? er det en spesiell grunn til at du ikke har en router som alle maskinene i huset kan bruke internett igjennom? det mest normale for å begrense/(eller å gi adgang) netttraffikk er vel å sette opp en proxy server eller en active directory styrt gateway(det er en slags proxy det å da). http://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_server Endret 13. desember 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå