John Abrahamsen Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ja, noen som har ett tips om hvor jeg kan finne et slikt program. Har masse mp3er som har blitt litt uoversiktilig, så jeg leter etter et program som kan rename og sette tags på dem etter cdb databasen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Du finner en liste her: http://www.mpegx.com/audio.asp?dcat=AudioT...agRename&page=2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 MoodLogic er en drit bra plug-in til winamp!! Fikser det meste av filnavn og ID3v2 tags. Du kan velge ossen "mood" du er i, og den velger de sangene som passer i det humøret du er i. Du kan spille sanger etter tempo, årstall, kategori. Du kan til og med kombinere alle sammen! Den lager mp3 playlists on the fly. Genial plug-in. Absolutt værdt 190,- om du har stor mp3 kolleksjon! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Takker Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 PsychicMP3 is a straightforward, fast, and easy-to-use MP3 renaming utility that features the world's first algorithm that retrieves MP3 titles directly from a CDDB database Jeg brukte nettopp dette programmet til å rename hele album kolleksjonen min!! Ypperlig program.. freeware oxo Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 MoodLogic er en drit bra plug-in til winamp!!Fikser det meste av filnavn og ID3v2 tags. Du kan velge ossen "mood" du er i, og den velger de sangene som passer i det humøret du er i. Du kan spille sanger etter tempo, årstall, kategori. Du kan til og med kombinere alle sammen! Den lager mp3 playlists on the fly. Genial plug-in. Absolutt værdt 190,- om du har stor mp3 kolleksjon! WMP9 kan også gjøre alt dette, minus forandre filnavn, og er gratis...det negative er at du kansje ikke er så trygg for musikkbransjen før infosoc(eller hva enn det heter, den EU-saken) blir vedtatt for EØS-land. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tja... Jeg foretrekker da MoodLogic. Subjektiv mening, men jeg synes WMP er knotete. *Stappe på så mange features som mulig* Klarer meg med winamp 2.81 og mplayer2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå