Gå til innhold

Nintendo DS LITE kvit, kor mykje er den verdt med 1 spill?

balder

Anbefalte innlegg

Eg har 3 stk nintendo DS og den eine er ikkje i bruk og har nesten aldri vore brukt. Den er som ny. Ingen riper. Kor mykje er den verdt på markedet. Det følger med 1 spill Eragon. Eller 1 stk penn, lader og eske med bruksanvisning.

Endret av balder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kunne plukke opp ny DS Lite for 995 for noen måneder siden, så 800 for DS Lite + spill tror jeg er realistisk.

Eg trur eg prøver kr. 900,- med 1 spill (Eragon). Det er mange desperate no føre jul! Og du får ikkje ny for kr. 995,- nå lenger. Ny uten spill ligger vell på ca kr. 1200,- - 1300,- på tilbud.

Lenke til kommentar
Eg har 3 stk nintendo DS

jeg solgte min lite får 1000 + mario kart+ ei veske mamma strikka til meg :p

Bare et spørsmål: Hva i he*** skal du med 3 ds lite?

Tipper han først kjøpte den vanlig Nintendo DS når den kom, så en Nintendo DS Lite, også vant han 1 Nintendo DS Lite, eller fant en kjempe billig.

Lenke til kommentar
Eg har 3 stk nintendo DS

jeg solgte min lite får 1000 + mario kart+ ei veske mamma strikka til meg :p

Bare et spørsmål: Hva i he*** skal du med 3 ds lite?

Tipper han først kjøpte den vanlig Nintendo DS når den kom, så en Nintendo DS Lite, også vant han 1 Nintendo DS Lite, eller fant en kjempe billig.

Eller bare stjelte tre stykk Nintendo DS lite.

Hvem vet?

Lenke til kommentar

900,- er i overkant optimistisk syns jeg. Spørsmålet er hvem gir 900,- for en brukt DS Lite med Eragon når man kan få en ny til 12-1300?

Jeg hadde uten tvil kjøpt i butikken når det er så lite som skiller, selv om du selger med et spill (som for meg, og hvis jeg skal tippe, for mange andre også, er uinteressant).

Nei, 700-750,- er vel mer realistisk syns jeg. Men det finnes folk som er villig til å betale rare summer, så lov å prøve seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...