Thomz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De nye 8800 er syykt bilige i forhold ti. ytelse, men jeg lurer på om jeg burde vente til vår/sommer med å kjøpe så jeg får det nyeste da for jeg skal spille far cry 2 og aoe som ikke komemr ut før den tiden jeg vil oppgradere? takker for alle svar og meniger Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis resten av komponentene dine er gode nok for nye GTS-kortet som kommer straks, så er det bare å kjøpe. Du kan jo kose deg med andre spill også inntil de andre kommer. Det hørtes lenge ut og planlegge et skjermkort-kjøp et halvt år frem i tid Lenke til kommentar
Thomz Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis resten av komponentene dine er gode nok for nye GTS-kortet som kommer straks, så er det bare å kjøpe. Du kan jo kose deg med andre spill også inntil de andre kommer. Det hørtes lenge ut og planlegge et skjermkort-kjøp et halvt år frem i tid Ja men kan vente for de to er hovedspillene til våren sammen med mafia 2 da så d lønner seg å kjøpe de nye da vil jeg tro uten barnesykdommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå