-=Petter=- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Er dette mulig? Vet det var et problem og legge inn Win98 etter XP var innstallert før, gjelder dette enda?? Det jeg husker fra det var at man ikke fikk opp valget i oppstarten. Kommer dette nå, hvis jeg legger inn XP i ettertid i tillegg til Vista? Mvh Petter Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det går fint an å kjøre dualboot, med xp på en pratisjon og vista på den andre:-) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 og valget kommer opp av seg selv etter installereing av XP??? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 og valget kommer opp av seg selv etter installereing av XP??? Jepp, når du booter så velger du mellom om å boote opp Xp eller vista. Mvh. Thomas Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 tusen takk for hjelpen. Petter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 prøvd dette nå på en HP maksin,,, ikke velykket... Hjelper ikke en gang med og gå tilbake i tid på maksinen... alt måtte inn igjen på nytt... Kjett... Fikk mangel på bootldr... kjett men slik gikk det... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette hørtes da ikke bra ut:O Sorry, men har hatt før Xp/ vista og Vista/xp, å da var det instalsjon, seff på to forskjelige partisjoner, så var det bare å boote opp med Xp eller vista, som du valgte i starten. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 samme jeg har prøvd også... men fungerte dårlig... har det på min egen maskin, som er en zepto... men prøver på en hp nå da... der gikk det ikke... på min la jeg inn xp først og vista etterpå.. gikk som en drøm. prøvd det samme her men gikk ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå