Joachim_F Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det neste spillet fra skaperne av det fornøyelige LocoRoco kommer til Europa til neste år. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får håpe dette også dukker opp på PS3-store. LocoRoco "etellerannet" ligger der nå til 65,- spenn og er verdt hver krone. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Haha! ser jo veldig gøyalt ut. Hadde jeg hatt en psp så skulle jeg vurdert dette og LocoRoco. Den grafiske stilen i begge spillene er jo veldig artig. Hahaha tror jeg ler meg skakk. Herregud for et tøft spill. Helsikken jeg vil ha psp! http://www.dailymotion.com/video/x3qjo4_pa...ideo_videogames Video... :!: Endret 14. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er morsomt når spillutviklere og spillutgivere tør å satse på originale ideer. Slit blir det ofte gode spill av. Har desverre verken PSP eller PS3 selv, så dette spillet får jeg desverre ikke med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg