mcgroven Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 49 Games leverer et av sine bedre spill i RTL Biathlon 2008, men klarer ikke å unngå et par strafferunder. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En sport som er så egnet som spill fortjener bedre enn dette Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Likte demoen veldig godt! Frister å kjøpe dette spillet, men er heller usikker på holdbarheten siden det kan virke litt ensformig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det mulig å spille over nettverk? Hadde vært kult med et par kompiser over Hamachi eller noe Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hehe, kanskje jeg er dum nå. Men er det noen som har link til hvor jeg kan laste ned demoen på engelsk? Et raskt søk på google fant bare den tyske versjonen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er positivt overrasket over demoen, og hvis dette spillet hadde fått en litt bedre gjennomførelse av det som skjer på standplass samt en litt bedre fysikkmotor på løperene kunne dette blitt et særdeles bra spill. Synes det er morsomt uansett og 2 player delen er uansett en utrolig morsom opplevelse. Satser på at 2009 versjonen kan ta det lille skrittet opp som trengs for at dette skal bli en total spillopplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg