CrazyK Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hei folkens... Har nylig kjøpt meg nytt kamera og må jo teste det litt.... er meget amatør, men må jo prøve meg litt Håper på tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Det første liker jeg i det store og hele. Komposisjonen er meget god, det eneste jeg har å påpeke er at jeg får litt inntrykk av at fokus ligger på bladet helt til venstre, ikke på selve blomsten. Ellers et meget pent bilde! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg likte også det første bildet. Det stemmer nok at fokus kunne vært litt lengre bak; men det plager ikke meg. Det andre bildet har fine farger; men mangler det lille ekstra som gjør bildet interessant. Tom Lenke til kommentar
CrazyK Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Takk for tilbakemeldingene. Slenger med et bilde til som er tatt i hagen min. Endret 13. desember 2007 av CrazyK Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Stilige frosne roser. Bra lys også! (Du trenger ikke laste opp i full størrelse, da. 1024 x 768 i jpeg-kvalitet sånn ca 85-90 holder.) Men - hvordan fikk du rosene til å blomstre i desember? Lenke til kommentar
CrazyK Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Stilige frosne roser. Bra lys også! (Du trenger ikke laste opp i full størrelse, da. 1024 x 768 i jpeg-kvalitet sånn ca 85-90 holder.) Men - hvordan fikk du rosene til å blomstre i desember? Tja...si det...vart jo bare slik. Bor 3 mil utenfor Molde. Har jo ikke akkurat vært vinterher enda... Endret 13. desember 2007 av CrazyK Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hei og velkommen til forumet:) Jeg likte det første bilde først, men som nevnt har du vel bummet littegran på fokus, men mer presis fokus kommer etterhvert:) Når det gjelder bildestørrelse, støtter jeg JPsalvesen.. Det blir for stort når du slenger det ut sånn Stå på ! :] Lenke til kommentar
CrazyK Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hei og velkommen til forumet:) Jeg likte det første bilde først, men som nevnt har du vel bummet littegran på fokus, men mer presis fokus kommer etterhvert:) Når det gjelder bildestørrelse, støtter jeg JPsalvesen.. Det blir for stort når du slenger det ut sånn Stå på ! :] Takk for kritikk og ros. Skal redusere bildene mine før jeg legger dem ut her...Er veldig fersk på dette her men det kommer seg vel håper jeg Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Hei hei... Synes bildene dine er pene, spesielt det første... Men hvor har du tatt bilde nr 2? Lenke til kommentar
CrazyK Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Hei hei...Synes bildene dine er pene, spesielt det første... Men hvor har du tatt bilde nr 2? Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding. Bilde nr. 2 er tatt fra huset mitt, Moen uten for Molde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå