Gå til innhold

Firmware og Symbiansigned

qtip

Anbefalte innlegg

Hei!

Har N95 med firmware V 12.0.013 (19-06-07) RM-159 - er dette siste oppdaterte versjon? Jeg har installert Nokia Software Updater, og den sier at den er siste versjon. Jeg har et 2GB SD minne kort innstallert......

Forsøker også å registere meg på Symbiansigned for å kunne registrere filer, men kommer ikke inn. Er det feil adresse eller er det feil på nettsidene deres?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har N95 med firmware V 12.0.013 (19-06-07) RM-159 - er dette siste oppdaterte versjon? Jeg har installert Nokia Software Updater, og den sier at den er siste versjon. Jeg har et 2GB SD minne kort innstallert......

Se i Ofte Stilte Spørsmål tråden som ligger "sticky" øverst i kategorien her. Der finner du link til en side som kan fortelle deg hva siste firmware versjon er til alle Nokia telefoner. (Greit å lese den tråden før man poster, for mye er allerede besvart der)

Forsøker også å registere meg på Symbiansigned for å kunne registrere filer, men kommer ikke inn. Er det feil adresse eller er det feil på nettsidene deres?

Du må registrere deg med en "ikke-gratis" adresse. Altså gmail, hotmail, yahoo, etc. funker ikke.

Lenke til kommentar

OSS er fin den cyclo, men synes i mange tilfeller det kan bli "vel enkelt" å henvise til denne...

F.eks. nå når trådstarter sjekker OSS, så finner han/hun ut at AHA!, jeg har ikke siste FW installert for min telefon...

Plugger så i kabelen, for så å laste ned siste FW. MEN... somsagt allerede: NSU sier jo at telefonen er utstyrt med siste FW.

Hva gjør man så?.?, that's the question...

For jeg vet med sikkerhet at dette spørsmålet kommer, i.o.m. at siste versjon for N95 er 20.etellerannet...

D.v.s. det det qtip, at du derfor burde vært linket/opplyst om f.eks. denne tråden istedet, da du garantert har en operatørlåst produktkode som setter kjepper i hjulene for deg fra å ha tilgang til siste FW.

Det vil også si cyclo: at her har du en oppfordring/et tips om å legge også dette spørsmålet til i OSS-tråden.

Endret av DTS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...