Pysj Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Network Norway og Tele2 blir landets tredje 3G-tilbyder. Les mer Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 3G. Er ikke det ganske 2005? Regner med at utstyret også støtter HSDPA. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 3G, hva er vitsen.. lurer på hvor stor andel av aktuelle mobilbrukere faktisk bruker 3G ? Det er nå slått av på min telefon, suger bare strøm. Lenke til kommentar
kiwi2002 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 når du får 3G konsesjon så kan man vel tilby super-3G også om man ønsker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ihvertfall et tilbud for de som ønsker det, samt så kan vi forvente laverere priser med mer konkurranse. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 3G, hva er vitsen.. lurer på hvor stor andel av aktuelle mobilbrukere faktisk bruker 3G ? Det er nå slått av på min telefon, suger bare strøm. Vitsen er der den. Har selv hatt 3G avslått i det siste for å spare strøm, men jeg vurderer sterkt å slå det på igjen. Grunnen er ganske enkelt audiokvaliteten. 3G nettet har mye bedre audiokvalitet på grunn av codecene som brukes. Hver gang jeg ringer nå tenker jeg at, isj, må få slått på 3G igjen fordi kvaliteten er så lav. Forøvrig er det svært mye spennende som skjer på mobilfronten for tiden. Konkurser, oppkjøp og utbygging av div. nett. Det blir veldig spennende å se hva som skjer i løpet av det neste året. når du får 3G konsesjon så kan man vel tilby super-3G også om man ønsker? Samme frekvenser, så ja Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 3G er en betegnelse på 3. generasjons mobilnett. Både UMTS og HSDPA faller under denne betegnelsen. Poenget med 3G? Vel... det er ikke for alle. Slå det av, du. Jeg har ikke bruk for slalomski, så jeg har ikke kjøpt det. -snubbel Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 3G, hva er vitsen.. lurer på hvor stor andel av aktuelle mobilbrukere faktisk bruker 3G ? Det er nå slått av på min telefon, suger bare strøm. Vitsen er der den. Har selv hatt 3G avslått i det siste for å spare strøm, men jeg vurderer sterkt å slå det på igjen. Grunnen er ganske enkelt audiokvaliteten. 3G nettet har mye bedre audiokvalitet på grunn av codecene som brukes. Hver gang jeg ringer nå tenker jeg at, isj, må få slått på 3G igjen fordi kvaliteten er så lav. Forøvrig er det svært mye spennende som skjer på mobilfronten for tiden. Konkurser, oppkjøp og utbygging av div. nett. Det blir veldig spennende å se hva som skjer i løpet av det neste året. når du får 3G konsesjon så kan man vel tilby super-3G også om man ønsker? Samme frekvenser, så ja Tenker du på talekvaliteten? Vel... kan vitterlig ikke se at kvaliteten i nettet er så dårlig at man må ha 3G på, så enten har du jo en telefon som har dårlig kvalitet på tale i utgangspunkte, eller så er du bare veldig kresen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tenker du på talekvaliteten? Vel... kan vitterlig ikke se at kvaliteten i nettet er så dårlig at man må ha 3G på, så enten har du jo en telefon som har dårlig kvalitet på tale i utgangspunkte, eller så er du bare veldig kresen N80 har etter det jeg kjenner til ikke dårlig audiokvalitet nei. På SIP er faktisk lyden krystallklar, faktisk noe av det beste jeg har vært borti av SIP-telefoner. Jeg vet ikke om jeg er kresen eller ei, men det er merkbart forskjell på 3G nettet og GSM nettet (bor midt på Majorstua). Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 jeg syntes heller de burde senke prisene før de satset på bedre og bedre hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg