XuserX Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Jeg har en xbox 360 den har fått mange forskjellige problemer plutselig. Cdrommen opner seg og lukker seg av seg selv flere ganger som jeg ikke kan stoppe. Av og på knappen funker ikke kan ikke åpne cd rommen. xboxen skrur seg på når strømmen står i og cdrommen åpner seg. Hva kan dette skyldes det er svært iriterende cdrommen går ut og inn og xboxen skrur seg på av seg selv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du vurdert å kontakte åndenes makt? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ur fucked... Hehe, men fra spøk til revolver, ville tatt den med der du kjøpte den, fått dem til å teste den mens du ser på og så sendt den inn til Windows Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Og sende den til windows kan bli litt vanskelig, men og sende den til Microsoft går fint. Hehe. Han trenger ikke og ta den med noe som helst sted, alt han skal gjøre er og ringe Xbox support og så kommer de og henter den på døra hans og gir han en ny etter ett par uker. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hehe, mente Microsoft.. Sitter på jobb og jobber med windows, så det er egentlig bare det som snurrer i hodet. Men send den inn til MICROSOFT du Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Har kjøpt den brukt har ikke noe kvittering og den har blitt modifisert kan microsoft hjelpe da? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da blir det litt værre.. Tror ikke det går dessverre.. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har kjøpt den brukt har ikke noe kvittering og den har blitt modifisert kan microsoft hjelpe da? Siden det er DVD-Rommen som oppfører seg rart er det mye som tyder på at det er akkurat modifiseringen som er problemet. Så MS er i alle fall ikke noe vits å kontakte. Men jeg ville prøvet å få den de-modifisert. Endret 13. desember 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
Eat_cold_steel Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg ville aldri ambefale noen å kjøpe et brukt, modifisert, microsoft produkt -som var uten kvitering. Da kan det bare gå en vei da, hehe. Har selv kjøpt brukt, men siden jeg hadde kvitering fikk jeg den fikset. Jeg orket ikke tanken på mere tull så jeg bestillte fra konkurrenten:) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 MS er ikke interessert i kvitteringen, kun serienummeret til konsollen. Ta en telefon til MS så får du vel orden på sakene Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Moddet=ingen garanti dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå