Gå til innhold

Call of duty 4. Forskjeller på ps3 og xbox360 versjonen


Mazeking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på dette da en del spill har vært primært utviklet til xbox360 og portet på en elendig måte til ps3. Har begge maskine så jeg tror jeg går for den utgaven av spillet der jeg kan spille gratis på internett ;)

 

I call of duty kan du puste lettet ut, du trår ikke feil med noen av versjonene. Det er gjort god jobb på begge konsoller, ingen "billig" port. Kjøp den som passer deg best , f.eks til den kontroller du liker best, eller har flest venner som spille online på.

Lenke til kommentar
Og at det er forskjell på texturene på xbox 360 versjonen og ps3 versjonen er vel bare tull. Utvikleren sa jo at de brukte akkurat de samme teksturene til begge versjonene.

 

Mulig det er tull. Men jeg har prøvd begge versjonene i tillegg til å ha sett en del bilder, hvor jeg opplever at teksturene er mer lavoppløselig på PS3. Kan for eksempel være forskjell i hvor nærme man kommer før de finere teksturene lastes, etc.

Lenke til kommentar

Da stiller jeg spørsmålet, er dette noe som er åpenbart synelig eller er det kun de som vet hva de skal se etter som finner de feilene?

 

Om det kun er de som vet hva de skal se etter som finner de feilene (om de er der) så anser jeg spillene mer eller mindre identiske ettersom det er et fåtall som faktisk setter seg ned og analyserer spillets grafikk ned til minste pixel.

Lenke til kommentar
Da stiller jeg spørsmålet, er dette noe som er åpenbart synelig eller er det kun de som vet hva de skal se etter som finner de feilene?

 

Om det kun er de som vet hva de skal se etter som finner de feilene (om de er der) så anser jeg spillene mer eller mindre identiske ettersom det er et fåtall som faktisk setter seg ned og analyserer spillets grafikk ned til minste pixel.

 

Nå omhandler spørsmålet som ble stilt forskjeller i versjonene, og jeg syntes det var rimelig å nevne det. Jeg sa jo også at jeg trodde det var så likt som et multi-plattform spill kan bli.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Og at det er forskjell på texturene på xbox 360 versjonen og ps3 versjonen er vel bare tull. Utvikleren sa jo at de brukte akkurat de samme teksturene til begge versjonene.

 

Mulig det er tull. Men jeg har prøvd begge versjonene i tillegg til å ha sett en del bilder, hvor jeg opplever at teksturene er mer lavoppløselig på PS3. Kan for eksempel være forskjell i hvor nærme man kommer før de finere teksturene lastes, etc.

 

 

Det er bare tull. Jeg har spilt en del CoD4 på både 360 og PS3 og kunne ikke se noe forskjell. De er begge identiske. Så enten har du vært drita eller så må du se å få byttet brillene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...