Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 får disse feilmeldingene når jeg svarer på en post, de legger seg på toppen men svaret kommer for det Warning: Missing argument 7 for user_notification() in /home/forum/www/includes/functions_post.php on line 572 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/forum/www/includes/functions_post.php:572) in /home/forum/www/posting.php on line 582 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/forum/www/includes/functions_post.php:572) in /home/forum/www/includes/page_header.php on line 464 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/forum/www/includes/functions_post.php:572) in /home/forum/www/includes/page_header.php on line 466 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/forum/www/includes/functions_post.php:572) in /home/forum/www/includes/page_header.php on line 467 noen andre som har fått denne? edit: den kom når jeg posta denne og Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jau, fikk dem jeg og. Men alt ser jo ut til å fungere ellers liksom, posting og sånt. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jep, fikk noe lignende da jeg postet i tilbakemeldinger i stad. Hadde skrevet en rimelig lang post, og trodde alt forsvant. men den ble visst postet allikevel :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Fikk den jeg også, har sendt mail til drift. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Når vi først snakker om feil. Når jeg skulle logg inn så ville forumet absolutt åpne "http:///index.php". (Ja jeg vet det er en slash for mye) Gikk så tilbake og jeg var logga inn EDIT: Nå skjedde det her også. Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Takk for tipset! Feilen er forhåpentligvis rettet nå ettersom jeg ikke har samme problemet her Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå