konduktans Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Som tittel sier, hva slags vifte burde jeg ha? Vil ha noe billig som funker veldig bra, og som passer i et antec nine nundred kabinett! -Emil Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spørs vel egentlig litt hva du legger i billig. Selv bruker jeg en thermalright 120 Ultra, og er svært fornøyd. Men dette er en kjøler som koster ca 500 + vifte. Ellers skal jo også ninjakjøleren være god.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Dyrt a' gitt! Jeg har sett på en Thermaltake Big Typhoon som koster 390 på amentio(der jeg skal kjøpe pc). Den har bare fått bra tilbakemeldinger! Har du hørt noe om den? Forresten, er det noen webshoper som bygger PC-en for deg, uten pristillegg eller med et minimalt tillegg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 BT er en bra kjøler, har den selv og akkurat nå så kjøler den ned en Q6600 å 3.4Ghz og jeg har en idle temp på ca. 30-35grader. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dyrt a' gitt! Jeg har sett på en Thermaltake Big Typhoon som koster 390 på amentio(der jeg skal kjøpe pc). Den har bare fått bra tilbakemeldinger! Har du hørt noe om den? Forresten, er det noen webshoper som bygger PC-en for deg, uten pristillegg eller med et minimalt tillegg? Den skal også være god ja. Typisk pris for å få maskinen ferdigbygd er 3-400. Ofte monterer de da heller ikke store kjølere, da disse kan skade pcen under transporten med posten. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Dyrt a' gitt! Jeg har sett på en Thermaltake Big Typhoon som koster 390 på amentio(der jeg skal kjøpe pc). Den har bare fått bra tilbakemeldinger! Har du hørt noe om den? Forresten, er det noen webshoper som bygger PC-en for deg, uten pristillegg eller med et minimalt tillegg? Den skal også være god ja. Typisk pris for å få maskinen ferdigbygd er 3-400. Ofte monterer de da heller ikke store kjølere, da disse kan skade pcen under transporten med posten. Det hjelper jo ikke meg stort, ettersom jeg da må ta ut hovedkortet for å montere kjøleren... Bygger netshop PC-en for deg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Netshop bygger PC-er ja, men de monterer ikke kjøleren. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Netshop bygger PC-er ja, men de monterer ikke kjøleren. Gratis? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei, koster typist 3-400kr Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hmmm.. Da bygger jeg selv^^ Men tilbake til det opprinnelige spørsmålet. Er BT'n bra nok til å kjøle ned E6850 @ 3,6GHz? Er det plass i antec kabinettet? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den duger i lange baner til den hastigheten, selv har jeg kjørt min E6850 på 3.8Ghz med standardkjøler. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg trenger en til samme oppsett men som er veldig stille. Jeg klokker ingenting så det er minst mulig lyd som er viktig for meg. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er ikkje Zalman 9500 eller 9700 eit godt forslag? Er billegare, vinner av HW's test, og yter godt samtidig som den er stille. Trur det er godt med plass til CPU-kjøler i nine hundred-kabinettet, p.g.a. at PSU er nederst i kabinettet. Har ein venn som har det kabinettet, han har god plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå