Gå til innhold

Vifte til E6850

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dyrt a' gitt! Jeg har sett på en Thermaltake Big Typhoon som koster 390 på amentio(der jeg skal kjøpe pc). Den har bare fått bra tilbakemeldinger! Har du hørt noe om den?

Forresten, er det noen webshoper som bygger PC-en for deg, uten pristillegg eller med et minimalt tillegg?

Den skal også være god ja. Typisk pris for å få maskinen ferdigbygd er 3-400. Ofte monterer de da heller ikke store kjølere, da disse kan skade pcen under transporten med posten.

Lenke til kommentar
Dyrt a' gitt! Jeg har sett på en Thermaltake Big Typhoon som koster 390 på amentio(der jeg skal kjøpe pc). Den har bare fått bra tilbakemeldinger! Har du hørt noe om den?

Forresten, er det noen webshoper som bygger PC-en for deg, uten pristillegg eller med et minimalt tillegg?

Den skal også være god ja. Typisk pris for å få maskinen ferdigbygd er 3-400. Ofte monterer de da heller ikke store kjølere, da disse kan skade pcen under transporten med posten.

Det hjelper jo ikke meg stort, ettersom jeg da må ta ut hovedkortet for å montere kjøleren... Bygger netshop PC-en for deg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Er ikkje Zalman 9500 eller 9700 eit godt forslag? Er billegare, vinner av HW's test, og yter godt samtidig som den er stille.

Trur det er godt med plass til CPU-kjøler i nine hundred-kabinettet, p.g.a. at PSU er nederst i kabinettet. Har ein venn som har det kabinettet, han har god plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...