Gå til innhold

MAC er bedre enn PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig dårlig og meningsløs test. Dårlig skrevet og nesten helt uten begrunnelser. Dette kommer bare til å bli en krig mellom MAC fanboys og PC fanboys.

 

Bildene av damene var det eneste som var bra med testen, og det sier litt...

Endret av GA
Lenke til kommentar

Leste denne testen for et par dager siden. Ble ikke akkurat imponert nei.

De tester T61p mot en MBP og legger vekt digital utganger kontra skjerm (900p vs 1200p).

T61p er laget for teknisk tegning og programmering, ikke spill, film og moro. MBP virker mer som en allrounder, med grafikkkort beregnet for spill.

 

Når det kommer til OS, så mener jeg at både vista og leopard er like dårlig. Hadde tenkt å legge inn leopard på min bærbare, men ble frarådet av en kompis i klassen som kjører det, rett og slett pga bugs.

Lenke til kommentar

nei, må si Teknisk Ukeblad skuffet der, med en ganske så unøytral testperson.

hva med det fantastiske operativsystemet Leopard: etter hva jeg har lest har apple osx blitt ustabilt på lik linje med windows.

og hva med de virustingene i hverdagen? har hatt vista i ett år nå (startet med RC1), og ennå ikke sett et eneste virus.

nei, dårlig gjort at de lager sånne tester. tror pc/mac-brukere aldri blir enige om hva som er best, da alle har forskjellige preferanser og bruksområder.

Lenke til kommentar
Når det kommer til OS, så mener jeg at både vista og leopard er like dårlig. Hadde tenkt å legge inn leopard på min bærbare, men ble frarådet av en kompis i klassen som kjører det, rett og slett pga bugs.

 

Hvis du ikke har prøvd det selv så kan du bare drite i å synse ditt og datt.

Jeg har brukt både xp, vista, tiger og leopard. Joda, leopard har noen bugs (har jeg egentlig ikke merket noe til) , men ikke langt på nær så nange irriterende bugs og svakheter som vista.

 

Edit: Begun, the flame war has.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Når det kommer til OS, så mener jeg at både vista og leopard er like dårlig. Hadde tenkt å legge inn leopard på min bærbare, men ble frarådet av en kompis i klassen som kjører det, rett og slett pga bugs.

 

Hvis du ikke har prøvd det selv så kan du bare drite i å synse ditt og datt.

Jeg har brukt både xp, vista, tiger og leopard. Joda, leopard har noen bugs (har jeg egentlig ikke merket noe til) , men ikke langt på nær så nange irriterende bugs og svakheter som vista.

 

Edit: Begun, the flame war has.

Å så sint!

Når en som har brukt os x i flere år sier at jeg burde avvente å legge inn leopard, eller bare drite i det, så hører jeg på han og stoler på hans ord. Og når en "fanboy" som du kommer å flamer meg, så kan jeg egentlig ikke bry meg mindre. :)

 

Og btw, jeg sa ikke at jeg ikke har prøvd det, jeg har bare ikke lagt det inn.

Lenke til kommentar

Synes kanskje den posten var litt usaklig, personlig synes jeg vista er et ganske bra operativsystem, men en av de tingene jeg liker med mac er at alle pcene som selges med osx faktisk klarer aa kj0re det, naar man drar til elkj0p ol. i norge finner man jo maskiner med celeron cpu og 512 mb minne som er satt opp med vhe :S Det blir litt skeptisk naar man tenker paa at det for det meste er end-users med lite peiling paa aa oppgradere som kj0per daer. Men who cares, naa kommer jo lenovo workstations med linux CD-er snart (; og full driverst0tte, saa det er ikke mye valg for min del.

kaz

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...