Gå til innhold

Hvordan skal dorullen henge? Inn eller ut fra veggen? -Undersøkelse-

Prusk

Hvilken vei skal dopapiret henge?  

56 stemmer

1. 1. Skal dorullen henge med papirenden ut fra veggen, eller inn mot veggen?

• Inn mot veggen
      5
    • Ut mot rommet
      47
    • Samme for meg
      4

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har diskusjoner på dette innimellom. Eller det er ikke så mye diskusjon, mest stille terror. Jeg snur rullen så den henger med løssiden ut, mens hun snur den tilbake mot veggen.

Hvordan gjør dere det? Fint om dere skriver kjønn også. Det beste hadde vært om det ble en poll her kanskje?

Tenkte jeg skulle vise fram til damen etter en stund at folk flest har rullen UT fra veggen. Å ha den inn mot veggen blir jo som å rulle ned ruten på bilen for å åpne døren fra utsiden når man skal ut..

Mann - UT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den må jo henge ut. Da kommer den nærmere og du slipper å være i kontakt med den fæle veggen

Helt riktig. Skal man drive og kline bakterier ut over veggen og ta i alle andres samtidig? Nei takk. Det er både enklest, behageligst og mest praktisk at dorullen er snudd ut fra veggen.

red: Har rapportert for poll

Skal dorullen henge med papirenden ut fra veggen, eller inn mot veggen?

alternativer:

Ut fra veggen

Inn mot veggen

mitt forslag til formulering og alternativer.

Genialt å sammenlikne det med å rulle ned vinduet for å åpne bildøra. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Løs side ut fra veggen. Gutt... Hadde en periode hvor jeg snudde den spesielt når jeg var hos andre.

Tenk dere:

En full dorull henger på "rullkngaggen" på veggen. Og du må hele tia dulte borti den jævla veggen hver gang du skal tørke deg i ræva. Kan noen vennligst forklare meg en grunn FOR å ha rullen inn mot veggen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...