osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ser etter overnevnte film. Forloveden har av en eller annen merkverdig grunn gode minner knyttet til denne filmen, og jeg har forsøkt å skaffe den uten hell. Info fra imdb: Click Hvorfor damen vil ha en film med Oprah i hovedrollen er meg uforståelig, det er ikke hennes type film.. Jeg vet filmen er gitt ut på DVD, men amazon kan ikke skaffe den på annet enn vhs. Ebay har jeg også forsøkt, samt endel av de store butikkene på nettet.. Noen som har noen gode kort i ermet? Obskure DVD-sjapper som selger Oprah-DVD-er? Har bekjente i USA, så om de ikke shipper til Norge er det uproblematisk Takker og bukker for hjelp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) http://www.play.com/DVD/DVD/4-/100875/Befo...=Price&fb=1 http://www.dotcomdvd.com/detail.aspx?ID=94822 Endret 13. desember 2007 av Hille Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Play kunne ikke skaffe da jeg bestilte tidligere i høst... Kan teste dotcomdvd edit: Begge er vist "Out of stock"... BAAAH! Endret 13. desember 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hmmm.. Play har den vist på lager allikevel, men får denne beskjeden: "This item can only be delivered to a UK address. " Noen som vet hvorfor, eventuelt om de har en kontakt-epost? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 torrent host kark kremt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, den er fult mulig å laste ned, men jeg ba om link til et sted der jeg kunne kjøpe DVD-en, ikke laste ned via OMGw00t1337t0rrentz.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå