Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 +1 der ass, hater å slette ting Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg opplevde også forskyvning i gulfargen når jeg brukte S-VIDEO. Så det veldig godt på Simpsons. Ved bruk av TVersity har det forsvunnet helt! Er heller ikke så veldig kult å sette seg ved PC-en og styre når man skal sette på film, og har besøk. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) så legge inn linux er tingen med andre ord... ubuntu eller andre distribusjoner, med codec-støtte for xvid og mkv. må være vesentlig bedre å styre start/stopp film med ps3kontrollen enn å måtte reise seg fra go'stolen... leste for ikke så lenge siden at ps3 skal få divx-støtte. er det noen som bruker divx ennå? trodde de fleste hadde gått over på gratis-alternativet xvid jeg... eller er det samme betegnelse på dem? vanskelig å lure på ting/planlegge når jeg ikke har fått den levert ennå... elprice somler Endret 17. desember 2007 av newman221 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 kommer sannsyneligvis divx støtte på update i morgen Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men hva hjelper det når man fremdeles ikke kan overføre filer til PS3? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men hva hjelper det når man fremdeles ikke kan overføre filer til PS3? har da overført mye filer til min ps3. Både via nett og via usb-penn/disk Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har vært inne på tanken ang ekstern disk etc, men overføring via FTP hadde vært toppers (noe som sikkert er mulig om man installerer Ubuntu på den). Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har vært inne på tanken ang ekstern disk etc, men overføring via FTP hadde vært toppers (noe som sikkert er mulig om man installerer Ubuntu på den). Har selv brukt noe som heter Red Kawa File Server. Der kan du legge til hvilke harddisker eller mapper du vil la være tilgjengelig på nettverket ditt. Så bruker du bare browsern på ps3en til å kopiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå