mcgroven Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 World of Warcraft vil få konkurranse av et nytt massivt onlinespill fra Blizzard. Les mer Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Et nytt MMO som sikkert vil bruke samme "suksess" oppskrift som ble brukt i WoW? Hurra.... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) hvor lang tid kan vi forvente at det tar å utvikle dette? 4år? får virkelig håpe blizz bruker lang til på å utvikle dette. både slik at spillet holder en høy kvalitet og at funcoms AoC får litt spillerom. Endret 13. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis ikke de engang har begynt å utvikle det så er det nok snakk om noen år til det er ute ja. Det er i grunn bare bra også, da jeg fremdeles kommer til å kose meg i Azeroth en god, god stund til. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ifølge han fyren her så har de såvidt startet utviklingen med en liten gruppe stjerneutviklere fra WoW. Han opperer med 2014 som utgivelsesår, begrunnelsen er at de brukte 7 år på WoW. http://www.gamingsteve.com/archives/2007/1...ave-details.php Liker forøvrig tanken til han i den ene kommentaren med en Lost Vikings MMO. Endret 13. desember 2007 av teaspoon Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De brukte 7år på WoW ja, men jeg antar at de har litt mer cash å jobbe med nå og kan jobbe med ett større team enn de brukte den gang, og således kutte ned litt på tiden? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Selv om de kanskje klarer å kutte ned på tiden, håper jeg de ikke kutter ned på innholdet, eller kvaliteten i spillet. Hvordan ser /håper dere det ser ut forresten? Jeg håper det blir en slags blanding Oblivion/WoW, kan kalle det Obliwow. At man ser det i første person, og at det er liksom på den tiden med magi og våpen, urgamle legender og konger som sloss for herredømme. Alltid kjekt å spille slikt, fremfor skyt, skyt litt til, skyt igjen og så spør og så loote og drepe alle n00bs som er i level 1, og så briefe med sin gode uber-ancient-special-skryte-edition-armor og tilhørende våpen. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De brukte 7år på WoW ja, men jeg antar at de har litt mer cash å jobbe med nå og kan jobbe med ett større team enn de brukte den gang, og således kutte ned litt på tiden? Kanskje. Men de har vel aldri hatt så mange store prosjekter på gang som nettopp nå? Virker i hvert fall som at Blizzard ønsker å ta over hele MMORPG markedet. Kunne heller tenkt meg noe med single player fra den kanten, men online spill gir visst mer penger i kassa dessverre. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Blizzard gå å spis en bolle:( er det mulig, de har allerede et pop mmorpg, nå må de få avslutta diablo serien:( Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Om folk fortsatt spiller WoW i stor skala om 3-4 år så bekrefter det at det er noe alvorlig feil her i verden. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 mmorpg basert på starcraft. det hadde vært gull Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 DiabloMMO med first person view og ekte kampsystem (sikting, flere hitboxer) hadde vært kung. Får håpe de kommer med noe nytt denne gangen, og ikke bare satser på å gjenvinne brukte konsepter slik de gjorde med WoW. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Stars Of Starcraft , jeg synes det er en klekkelig bra tittel de burde bruke om det skulle komme et slikt spill Så har vi Diablos Of Dungeons som da alså kunne blitt diablos mmorpg Fantasere er så greit det Endret 13. desember 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Worlds of starcraft? Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Blizzard har faktisk anonsert etter folk dette prosjektet siden våren 2006. At ingen oppdaget det før nå er jo helt merkelig. Uansett, alle skjønner jo at det kommer til å bli noe Blizzard vet fungerer: * Starcraft II er jo på vei og vil vel således kanskje ikke aktualisere en MMO i den serien med det første * Diablo er jo en kjempeverden å ta av.. men kan den bli en MMO? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tror Diablo kan bli et MMO, men det krever litt nytenking av dem og en liten renovering av Diablo.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 blir spennende å se hvor dyrt det blir å spille det her da? WoW koster jo ca 100,- i mnd. Noe jeg faktisk syns er litt dyrt, men siden det er såpass mange updates og patcher ved WoW, så er det vel kanskje greit. Håper bare ikke at Blizzard tar seg vann over hodet, slik at andre spill får lide pga. nye. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det blir nok ca samme prisen. 100kr mnd er ikke dyrt egentlig. det er jo ca samme pris som en kinobillett, og hvor mye glede gir den deg? max 3 timer for en forbanna lang film (men denne diskusjonen er tatt før) Gamle spill må nødvendigivs lide. når dette spillet evt. kommer ut er WOW ca 10 år gammelt(?) hvis man antar at lanseringsestimatet på 2014 stemmer. Endret 13. desember 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Akkurat det vi trenger. Et nytt MMO. Jippi... Få fingeren ut av ræva å tenk på noe annet. Diablo 3 er ønskelig. Endret 13. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg