Gå til innhold

Skal vi ikke snart fikse AVATARproblemet?

Anbefalte innlegg

Skal vi ikke snart fikse alt dette tullet med avatarer? Jeg begynner å bli litt lei av å sende PM til alle som ikke overholder reglene!

Ellers ødelegger avatarene mange tråder. La meg ta et eksempel; tråden En solskinnshistorie! hadde i utgangspunktet potensiale til å bli en artig tråd. Men pga. feilaktige avatarer, så begynner alle å mase om det i tråden. Selv sendte jeg bare en PM, men hva hjelper det..?

Det er så mange folk på dette forumet at det er urealistisk å tro på bedre tider.. Vi skulle hatt en funksjon som ikke var villig til å legge inn avatar hvis den ikke var korrekt.

MrA| prøvde jo å hjelpe hw.no i denne tråden; Et forslag til php koden, for å ha limit til 50x50..., men jeg kan ikke se at det har blitt gjennomført..

Ansvarlige for forumet; Fiks forumet slik at det blir umulig å legge inn store avatarer. Eller for å være mer beskjeden; har dere intensjoner om å gjøre noe i det hele tatt? Er dere fornøyd med situasjonen slik den er i dag?

Dere brukere; Ikke spam alle tråder med beskjeder om avatarer. Send heller en PM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje MrA| kunne blitt leiet inn som konsulent i denne saken :) Hadde vært mye greiere å hatt denne funksjonen enn å tro man kan stole på folk. Det har man sett gjentatte ganger. Vil uansett tro det finnes mye kodesnutter der ute som muliggjør denne funksjonaliteten så det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...