jento_2 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. Noen her ute som kan fortelle meg hvordan et resultatregnskap skal settes opp. Hva som skal hvor osv. Lurer også på hvordan man da kan regne med dette. Når man skal finne selskapets egenkapital, osv. Noen som kan? Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kjøp deg en kontoplan. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Alt du eier legger du på venstre siden dvs. biler, penger, omløp og anleggsmidler. Alt lån gjeld osv. legges på høyre siden. Du plusser i samme dette på hver side. Egenkapital skal være på høyre side. Lenge siden jeg hadde dette her så det er ikke sikkert det er rett :O Lenke til kommentar
jento_2 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Alt du eier legger du på venstre siden dvs. biler, penger, omløp og anleggsmidler. Alt lån gjeld osv. legges på høyre siden. Du plusser i samme dette på hver side. Egenkapital skal være på høyre side. Lenge siden jeg hadde dette her så det er ikke sikkert det er rett :O ok, takk Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det en skoleoppgave eller IRL du snakker om? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. Noen her ute som kan fortelle meg hvordan et resultatregnskap skal settes opp. Hva som skal hvor osv. Lurer også på hvordan man da kan regne med dette. Når man skal finne selskapets egenkapital, osv. Noen som kan? Anbefaler boken "Årsregnskapet" som man får kjøpt på de fleste bokhandler. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Går du på BI? Virker som du prøver å få andre til å gjøre leksene dine... Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er helt greit å spørre om hjelp til slikt før eksamen. Spør man derimot om hjelp til obligatoriske innleveringsoppgaver eller term paper, ja da er saken en annen. Jeg kan ikke se at det ligger ute noen innleveringsoppgaver i regnskapsfag akkurat nå (BI har slikt liggende åpent for alle). Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror du heller burde prøve å lese noen bøker eller finne kilder på nettet, det er meget omfattende å skulle forklare deg dette på sparket, men om du vil finne det generelle oppsettet kan du gå i hvilken som helst årsrapport. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er helt greit å spørre om hjelp til slikt før eksamen. Spør man derimot om hjelp til obligatoriske innleveringsoppgaver eller term paper, ja da er saken en annen. Jeg kan ikke se at det ligger ute noen innleveringsoppgaver i regnskapsfag akkurat nå (BI har slikt liggende åpent for alle). Hvis det er et spørsmål vedr. eksamen er det på tide å begynne å lese nå... Svaret er ikke akkurat to linjer. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er helt greit å spørre om hjelp til slikt før eksamen. Spør man derimot om hjelp til obligatoriske innleveringsoppgaver eller term paper, ja da er saken en annen. Jeg kan ikke se at det ligger ute noen innleveringsoppgaver i regnskapsfag akkurat nå (BI har slikt liggende åpent for alle). Hvis det er et spørsmål vedr. eksamen er det på tide å begynne å lese nå... Svaret er ikke akkurat to linjer. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Alt det Mrs_CSS har spurt om de siste ukene virker som første år på økonomi og ledelse eller lignende. Jeg tror du sliter sterkt, for her er det mengdetrening som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå