Gå til innhold

trådløs forbindelse til printer og N82 + spm om trådløsfunksjonen.

Anbefalte innlegg

Halloen!

Har endlig fått n82, og er ganske så fornøyd :love:

Men lurte litt på hvordan jeg får n82 opp å gå med hp sin trådløse printer tjenest.

Det står i maualen til m82, at den kan printe trådløst i nettverket. Laptoppen og printeren er allerede gode venner, så det har nok ikke noe med selve priner eller nettverket mitt.

Det som skal sies er at jeg ikke har laget et eget nettverk, da jeg bryke zyxel sin routerm som er koblet med telenor sin modem.

Jeg kommer så langt som til dette:

Åpne galleri, velger utskrift til standardprinter, n82 søker, men finner bare BT enheter, og minnekort.

N82, brukes allerede hjemme med oppkobling til nettverket for msn, surfing osv, så den er også koblet opp mot routerene.

Noen gode forslag???

Et annet spørsmål, skal n82 alltid stå og oppdatere og søke etter nettverk? Finnes det noen måte å låse dette, slik at den ikke søker? Nettverket blir identifisert som kjent, og har som sagt full tilgang. Men søke onteervallene er satt til 10 min, da det ikke er noen høyere intervaller.

Jeg har og filtrert nettveerket mitt, slik ar den ikke skal konstant søke når den har funnet nettverket mitt.

Også er det dette med ip telefoni, finnes det skype som støtter dette, evt andre alternativer?

Og hvordan får jeg dette opp å gå?

Og til slutt, finnes det noen alt til nokias innebygget navigasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...