L O G I M A N Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Siden det er flere som har problemer med å bruke feilrapporteringsverktøyet til MS for Vista SP1 RC, tenkte jeg å opprette denne tråden for litt standardisert feilrapportering. Jeg skal da også prøve å formidle dette videre til microsoft. Tråden kan også være nyttig for å sjekke om andre har rapportert samme feil som du opplever. Dette skal bare være en tråd, som inneholder info om et konkret problem du har fått eller vet om i RC utgaven. Den skal inneholde kun feil fra RC, ingen tidligere betaer da de allerede kan være fikset. Prøv å følg denne malen: 1. 64 Bit eller 32 Bit utgave. 2. Feilområde - nettverk - grafikk - ytelse osv.... 3. Feilbeskrivelse - her er det viktig å skrive så kort og konkret som mulig, men ikke mindre enn at man får det som er viktig. 4. Evnt feilkoder/beskjeder du får opp 5. Annen info du mener er relevant - f.eks hardware. 6. Evnt. Workaround eller feilrettinger du har/vet om. Mener du det mangler noe som burde være med i malen eller andre rettelser. PM! Vennligst ikke kom med en masse spørsmål i denne tråden. La dette være en feilrapport only. Endret 13. desember 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 La inn SP1 til Vista no (har Business, Norsk og lovlig) lasta ned all oppdateringane som var på Windows uppdate. Starta installasjon av SP1 det gikke fint stod i 1 time og når den var ferdig restarta den seg. Og får fekke eg meldinga at det SP1 ikkje vart installert feilkode 0x800F0826, noke som veit kan den betyr søkte på microsft men fann ikkje noken. Lenke til kommentar
butare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) 1. 32 Bit utgave. 2. Pålogging 3. Får ikke logget på med bruker etter innstallasjon (Safemode pålogging ok) 4. the Group Policy Services cannot start - Invalid memory access (sånn ca...) 5. ingen 6. Avinnstaller Zone-alarm, prøv så en ny innstallasjon. Alt ok etter det. Sjekk forøvrig denne linken. Endret 13. desember 2007 av butare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå