rottweiler Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor skrur jeg av vsync på drivere 163.75?kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Høyreklikk på skrivebordet -> nvidia controllpanel -> Behandle 3D instillinger (3D applikations) -> Scrolle helt ned på menyen under "globale instillinger". De kaller det "Vertikal synkr." på min norske utgave av driveren. Endret 13. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Høyreklikk på skrivebordet -> nvidia controllpanel -> Behandle 3D instillinger (3D applikations) -> Scrolle helt ned på menyen under "globale instillinger". De kaller det "Vertikal synkr." på min norske utgave av driveren. Finner det ikke :S [ Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som kan se på bilde og si kanskje hva jeg skal gjøre? eller en link til drivern?har geforce 6800 LE Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) trykk på og få frem advanced settings også går du på 3D innstillinger og behandle 3D innstillinger Endret 13. desember 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 trykk på og få frem advanced settings også går du på 3D innstillinger og behandle 3D innstillinger finne ikke behandle 3D innstilnger Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Slik skal det egentlig se ut: Prøv å gå på "vis" (øverst på menylinja), og så på "definer tilpasset visning", og så se om du kan aktivere området "Behandle 3D-instillinger". Prøv gjerne med nyere / eldre driver. (f. eks en Beta driver) Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som kan gi meg link til di driverne dere bruker? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Glem at jeg finner det ut:( Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Slik skal det egentlig se ut: Prøv å gå på "vis" (øverst på menylinja), og så på "definer tilpasset visning", og så se om du kan aktivere området "Behandle 3D-instillinger". Prøv gjerne med nyere / eldre driver. (f. eks en Beta driver) Hvor fikk du norske driverne fra? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare å velge internasjonale drivere på Nvidia sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå