RetardedBear Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hellu. Jeg vurderer for tiden å skaffe meg en Xbox 360, og tenkte jeg skulle gjøre litt reasearch først. Jeg er en temmelig stor fan av plattform-spill (type Jak II o III, Ratchet & Clank etc.) og lurte på om det er noen bra titler på gang i denne sjangeren for Xbox 360? Edit: Fant akkurat denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875863 så glem det spørsmålet. Uansett fint om dere kan hjelpe med neste spørsmål: Er strengt tatt også fan av RPG-spill, er 360 en bra spillkonsoll for dette også (Spill som Final Fantasy f.eks.)? Anyways, flott om dere kunne hjelpe meg litt. Endret 12. desember 2007 av Rotinaj Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis du er fan av RPG-shooters så MÅ du plukke opp Bioshock og Mass Effect. Å kalle Bioshock for et RPG er litt feil, men det er rollespillelementer i det som du helt sikkert vil like - hvis du liker litt skyting. Kongespill begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vi har Blue Dragon, utviklet av Hironobu Sakaguchi, også omtalt som faren til Final Fantasy. Samme utvikler er nettopp ferdig med Lost Odyssey, men foreløpig kun utgitt i japan. Ventet utgivelse i usa/europa før sommeren. Av andre rollespill fra japan har vi Eternal Sonata og Enchanted Arms. Endret 13. desember 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ikke glem The Elder Scrolls: Oblivion som er et fortreffelig RPG! Two Worlds er i samme sjanger men funker dårlig (etter det jeg har prøvd av demoen).. Final Fantasy XI er jo ute om du liker MMORPG.. kom nettopp en ny tilleggspakke også om jeg ikke tar feil.. Også her er Phantasy Star Universe i samme sjanger.. Ellers så er det jo endel på vei! Kan jo nevne noen spennende av forskjellig slag både WRPG og JRPG. JRPG Lost Odyssey (alt ute i Jpn.. skal være fantastisk) Blue Dragon II (Allerede nevnt av Sakagushi himself) Infinite Undiscovery (Looooking sweet) Last Remnant Star Ocean 4: First Departure (rykte, skal visst komme info i Januar utgaven av Famitsu) WRPG Fallout 3 (Ser utrolig bra ut, fra folka bak TES:Oblivion) TES 5 (denne er vel ikke bekreftet .. men den kommer nok den også.. men muligens som TES: Online?? MMO??) MMORPG The Elder Scrolls: Online (rykte) Marvel Online (er muligens kansellert??) Age of Conan (Fra norske FunCom, herlig!) Blandings RPG Mass Effect 2 og 3 (trilogi) Too Human 1, 2, 3 (Blir vel en Action RPG.. men tar med.. og skal vel bli trilogi) kommer ikke på flere sånn helt av meg selv.. men det er da noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå