AndersK_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 noen som skal dit eller? http://www.infernofestival.net norges største metal festival!!! jeg skal dit! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har verken tid eller råd Jeg velger heller turboneger konsert 31.mai i spektrum, og roskilde Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Problemet er mer aldersgrense... slipper de inn folk under 18? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Problemet er mer aldersgrense... slipper de inn folk under 18? "18 years at John Dee(the small stage), no age limit at Rockefeller (the large stage)" Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Så vi under 18 kan komme oss inn? Hmm, hva var nummeret til bestemor igjen... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Noe for enhver smak. Jeg ville ha fått med meg Opeth, Soilwork, Red Harvest og Vader Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmm, hva var nummeret til bestemor igjen... Skal du ha henne med? Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, jeg trenger penger og et sted å bo.... Hun er av god gammel Vikingarna årgang så det kunne blitt en interesant opplevelse å ha henne med. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Hmm, hva var nummeret til bestemor igjen... Skal du ha henne med? jeg skal følge med på Children of Bodom jeg du kan komme inn på Rockefeller music hall, men på John Dee er det 18 år... synd at noen av de beste spiller på John Dee men... det er heldigvis ikke Bodom! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Noe for enhver smak. Jeg ville ha fått med meg Opeth, Soilwork, Red Harvest og Vader hmm.. har ikke hørt om noen av dem jeg.. kanskje laste ned noen sanger er de noe brae da? liker mest sånn litt rolig metal men som samtidit er mye trøkk og mye gitar spilling Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 kommer Nightwish kommer jeg kommer ikke Nightwish kommer ikke jeg.. og jeg tviler på at de kommer men det hadde jo klart vært kult å komme likevel Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Første jeg tenkte var "Det hadde vært lurt å ta med ørepropper". Farken, jeg begynner å bli gammel! Trenger tre dager med metall nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå