hitokiri Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I dag kan du vinne den lettbrukte mobiltelefonen Emporia Life. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nesten som at jeg ikke tør å risikere å vinne den mobilen, men den kunne sikkert vært fint å gi til noen gamle folk. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hehe.. Vist jeg er så heldig at jeg vinner noe i denne konkurransen så er det litt typisk at jeg vinner den telefonen! hehe :!: Men for all del.. Hadde jeg vært så heldig så skal jeg ikke klage! Hatten av for Amobil som deler ut gøye dingzer for 60 000 kroner for og gjøre julen enda bedre for 24 heldige Amobil lesere! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hatten av for Amobil som deler ut gøye dingzer for 60 000 kroner for og gjøre julen enda bedre for 24 heldige Amobil lesere! Rimelig bombesikker på at Amobil er sponset alle premiene i Julekalenderen. Og sponseren får jo til gjengjeld god reklame for sitt produkt, da Julekalenderen er ren produktreklame=) Lenke til kommentar
mqr82 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spørsmål, hvor og når blir vinnerene i denne kalenderen publisert? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 når: en gang i uken. hvor: på amobil.no såklart! http://www.amobil.no/konkurranse/amobil_no...ar_vunnet/46229 http://www.amobil.no/search.php?stringQuery=julekalender Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hvorfor har artikkelen forsvunnet fra forsiden? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Denna gidder jeg ikke å prøve på å vinne engang Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 På konkurranseforsiden får vi dette spørsmålet: Hvor stor forskjell var det på taletiden vi målte på Emporia Life i forhold til produsentens oppgitte taletid? Når vi får lov til å dobbeltsjekke svar er spørsmålet imidlertid et annet: Hvor lang taletid målte vi for Emporia Life? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Når jeg svarte så svarte jeg på hvor lang tid de målte. Har dette virkelig forandret seg? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Pent at de har 2 forskjellige spørsmål.. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. Vi fikk noen tilbakemeldinger på at spørsmålet var forvirrende, og etter en vurdering besluttet vi å endre på spørsmål 2. Grunnen var at det muligens ikke var så enkelt å vite hvilket tall man skulle se etter når man åpnet testen. Alle som svarte rett før endringen er selvsagt registrert med riktig svar. Alle som har svart riktig før endringen er dermed med i trekningen. Svarene som kommer opp på bekreftelsessiden skal nå være de samme som du svarte på. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Alle som har svart riktig før endringen er dermed med i trekningen. Kun før? Endret 13. desember 2007 av Quattro7 Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, alle som svarer rett før og etter endringen er med. Det er fortsatt samme svaralternativ som er rett, teksten er bare byttet ut. Så dersom det f.eks alternativ 4 (som ikke finnes) var rett før endringen, så er alternativ 4 rett etter endringen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg