Fluffypuff Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, støtter alle her som synes Inga from Sweeden er værst. Aldri hørt noe så ille før Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Den låten til Madcon som heter Beggin'. Den er så irriterende siden den hele tiden går/gikk på radioen, og at de folka i Madcon bare synger: Beggin' Beggin' Beggin'. Vanskelig å forklare hvorfor jeg hater den, men det var nok det beste jeg fikk forklart det på. Endret 14. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Beggin'!!!! Det hadde vært flott om du kunne utdype mer. Hvis alle skulle skrevet kun titler når de svarte i tråder som dette, hadde forumet raskt blitt veldig uinteressant og tungvint. Kommentarer til moderering gjøres via PM. Lenke til kommentar
Mr-Marbles Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 inga from sweden er helt klart værst Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube oh my :!: Endret 1. februar 2008 av camillaen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Se filmen hos Youtube oh my :!: jeg håper virkelig det der var en tullesang! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fy faen! Det der var jo til og med verre enn "Inga From Sweden" og "Apologise"! :O Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Å si at Beggin' var fjorårets verste sang er ignorance.. men det er forskjell på å hate å en sang, og hva som er en dårlig sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå