Valkyria Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 det som er så gale med sangen (bortsettfra technodritet) er at hun kan like mye engelsk som en 11-åring. presser inn ord som ikke er relatert bare for å få det til å rime. Og så er det det greiene om at hun synger "Jeg er så deilig, og alle vil ha meg, men ingen får meg!" Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 En poll hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Se filmen hos Youtube synes denne er irriterende Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Se filmen hos Youtube synes denne er irriterende Dette var et godt forslag, men den kom dessverre i 2005. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mitt forslag er Tarja med Poison. http://youtube.com/watch?v=f81KOtgZ8c8&feature=related Jeg er stor fan av Nightwish og liker solo-albumet til Tarja, men da jeg hørte henne sette i gang med en cover-versjon av Alice Coopers "Poison" holdt jeg på å bryte sammen i stille gråt. Men jeg er enig. Inga From Sweden er en god grunn til å ikke gå inn i union med Sverige igjen. Ever. Jeg skjemmes på vegne av svenskene. Edit: Sjekka Linni Meister på YouTube, så jeg tror jeg går og kjører en drill så langt inn i ørene som den går og enda litt videre for å prøve å glemme "musikken". Dette var jævlig! Driti ut da.. Alice Cooper's versjon er jo rå-bra, så kommer Tarja-dama med den lyse stemma si som passer best i sine egne sanger... Enig med svampebob, men weird al's parodi av den falt i smak Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sichelle - Fuck deg syntes jeg var helt grusom. Årets dårligste sang etter min mening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Above & Beyond - Home HAHAHAHAHAHAHAHA! Du kan spøke du... :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Above & Beyond - Home HAHAHAHAHAHAHAHA! Du kan spøke du... :!: Spøke? Låta suger jo kattehår. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Above & Beyond - Home HAHAHAHAHAHAHAHA! Du kan spøke du... :!: Spøke?. Låta er jo kun en eneste stor cheese-fest. Hør hvor grusom Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den var ikke så utrolig tøff at det gjorde noe, men langt fra den verste! Jeg syntes Inga from Sweden var latterlig. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Inga from Sweden Ellers har vi jo , men tror ikke den er ifra 2007. Verste C-key-bruk EWURR! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Umbrella er for meg en soleklar vinner. Det er kanskje ikke årets dårligste låt, men det er den som har plaget meg desidert mest pga dens usaklige popularitet. Klikker i vater hver gang jeg hører Umbrella.. ellah.... ellah... eh... eh. Høres ut som hun har satt noe fast i halsen hun prøver å hoste opp. Har stor tro på at menneskeheten ikke klarer å lage en verre låt i 2008. Godt nyttår! Jeg er absolutt IKKE begeistret for Rihanna sin verson, men denne var jævla kul. Se filmen hos Youtube On topic: Sichelle - Fuck Deg. Makan til talentløst søppel skal man faen meg lete lenge etter. HERREGUD for et makkverk! Det må være den værste sangen i 2007, den er så dårlig at jeg blir sint av og høre den. Endret 5. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde ikke Sputnik sin egen versjon av Fuck Deg? Det sier jo sitt... Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Inga from Sweden med Inga's XXXmas det er den nye singelen hennes, og den er helt klart ikke så mye bedre en hennes forige Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde ikke Sputnik sin egen versjon av Fuck Deg? Det sier jo sitt... Den var jo mest laget på spøk tør jeg nå påstå, men den er likevel mye bedre enn orginalen . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Above & Beyond - Home HAHAHAHAHAHAHAHA! Du kan spøke du... :!: Spøke?. Låta er jo kun en eneste stor cheese-fest. Hør hvor grusom Se filmen hos Youtube Haehahehaehhae! Altså, den er ikke direkte bra, men årets dårligste er den ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mitt forslag er Tarja med Poison. http://youtube.com/watch?v=f81KOtgZ8c8&feature=related Jeg er stor fan av Nightwish og liker solo-albumet til Tarja, men da jeg hørte henne sette i gang med en cover-versjon av Alice Coopers "Poison" holdt jeg på å bryte sammen i stille gråt. Det var en mildt sagt trist versjon av Poison. Liker selv Nightwish, men det der var begredelig. Blir ikke mye bedre av at Alice Cooper er en av mine absolutte favorittartister. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg lurer på hvordan hun Inga fra Sviiden får sove om natten jeg ... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Den her, uten tvil Endret 6. januar 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) *snip* Den her, uten tvil "We're sorry, but this video is no longer avalible." Kom det opp hos meg. Edit: Funker om man går inn på youtube via linken og ser den. Endret 6. januar 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå