Fanta4free Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 den dere "fuck deg" også er jo helt på bær tur av en dårlig sang da....eller sputnik sin verson av den Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Svenske Song om ingenting Shit for en lavkvalitets sang:p Sier bare litt om hvor flinke Svenskene er med tekster (Når det gjelder Dance/Trance musikk) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Huff, den derre Inga sangen var fæl. Men det er sikkert laget dårligere sanger i år som vi bare ikke har hørt.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Alexandru Bognibov - I Love the Girls havner på førsteplass hos meg. Lenke. Teksten: I love the girls I love the girls of thirteen years old Thirteen years old and nothing else, me baby I love the girls of thirteen years old Thirteen years old and nothing else, me baby All they have got is a boy like me All they have got is a boy like me They put their arms around me and I'm going down down Now I say they want that now I know they like that All that I can feel their body set me free All I understand my dreams will never end I'm everlasting [evt. 'everlusting'?] boy everlasting boy Endret 26. desember 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alexandru Bognibov - I Love the Girls havner på førsteplass hos meg. Lenke. Teksten: I love the girls I love the girls of thirteen years old Thirteen years old and nothing else, me baby I love the girls of thirteen years old Thirteen years old and nothing else, me baby All they have got is a boy like me All they have got is a boy like me They put their arms around me and I'm going down down Now I say they want that now I know they like that All that I can feel their body set me free All I understand my dreams will never end I'm everlasting [evt. 'everlusting'?] boy everlasting boy Er forresten enig med at Linni Meisters "Survivor" er årets verste. Det at den bare var laget for å promotere robinson er irrelevant, sangstemmen hennes er grufull! Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Må nevne to låter: Umberella-ella-ella-eh-eh-eh........At det er MULIG å få en låt spilt så mye, med så lite faktisk tekst. Hallo...ella? eh? Jeg virkelig hater den. Har gjort det helt siden starten. Den er elendig. Lite fengende, null kul melodi eller rytme, verdens dårligste tekst(virker som de måtte spare på ordene, så de bare fant opp sine egne liksom-ord som passet til Umberella)og ja..i det heletatt. Rihanna, jeg er skuffet over deg. Fuck deg. Noe så teit. Sangen er skikkelig stygg, teksten er dårlig, og på toppen av det hele: fuck deg? Snakk om dårlig norsk a. Og rimingen blir litt sånn "deg og meg, på livets landevei, jeg elsker deg, trallalei." Sånn, da har jeg endelig fått min utblåsning om årets to dårligste/verste låter(som har fått ufortjent mye spilletid på radio. Flaut er det!) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Umberella-ella-ella-eh-eh-eh........At det er MULIG å få en låt spilt så mye, med så lite faktisk tekst. Hallo...ella? eh? Jeg virkelig hater den. Har gjort det helt siden starten. Den er elendig. Lite fengende, null kul melodi eller rytme, verdens dårligste tekst(virker som de måtte spare på ordene, så de bare fant opp sine egne liksom-ord som passet til Umberella)og ja..i det heletatt. Rihanna, jeg er skuffet over deg. Tekst er noe jeg ikke legger stor vekt på. Det viktigste for meg er fremføringen, musikken i lyrikken. Fantastisk låt som ved flere anledninger har gått opptil 10 ganger på rad hos meg. Überfengende, kul melodi og rytme, og teksten stiller jeg meg likegyldig til, som sagt. Rihanna, jeg er imponert over deg, du har lagd en av årets beste poplåter! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg kan ikke fatte hvordan noen kan påstå at Rihanna - Umbrella er årets verste sang. Det er jo en av årets beste poplåter, sammen med Britney Spears - Gimme More. Sjekk last.fm-en min for hvor mange ganger jeg har spilt av Umbrella Jeg synes "Umbrella" er grusom, Jay-Z's del i den er noe det dårligste han noensinne har gjort . Men det finnes my verre låter "Inga", "Crank That", "My Boobs", og "Den Låta" er nokså forferdelige for å sitere den siste låta "dette her er den låta som jentene blir kåt av" yeah right . Men Young Ralph tar likevel kaka: Se filmen hos Youtube Congrats on fucking up! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Den sangen var rett og slett kvalmende. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Timbaland - Apologize (feat. One Republic) HATER den sangen! Noe av det fæleste jeg har hørt i år...! Kan ikke skjønne at noen kan like\digge den sangen!... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Den er jo fin, men den er bare forbanna kjedelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Får Hearing-AIDS av henne. Stemmen min går til Linni. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 skjønner heller ikke hvorfor folk er så opptatt med å disse Umbrella. Kul sang. Stemmer på Linni Meister - Survivor. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sean Kingston - Beautiful Girls, eller hva den heter. Herregud forno møl. Greit nok med annen type rnb som det går ann å høre på fest, men denne klarer jeg ikke på fest engang. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Above & Beyond - Home Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sean Kingston - Beautiful Girls, eller hva den heter. Herregud forno møl. Greit nok med annen type rnb som det går ann å høre på fest, men denne klarer jeg ikke på fest engang. Den er jeg enig i ass! Da hører jeg faktisk heller på Linni! Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen som har ett annet sted man kan se Alexandru Bognibov - I Love the Girls? Har blitt fjerna fra siden nå, og er litt keen på å høre en sang med så ille lyrics ^^ Fant en -><- Det her må jo være årets værste - Ellers så er vel kanskje den værste jeg har hørt i løpet av året Endret 25. desember 2007 av Rhythm Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 alle som mener noe annet en at Alexandru Bognibov slager er noen ting annet en det verste musikalske som er laget noensinne, har tydeligvis ikke peiling på musikalsk lidelse, det er smertefult! vondt og brutalt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det her må jo være årets værste - Ellers så er vel kanskje den værste jeg har hørt i løpet av året What?. Det er jo en av de mest kjente låtene til Kraftwerk Desuten er låta over 30 år gammel. Endret 26. desember 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Inga from sweden... ingen under, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå