FL1P Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Den Erik og Kriss sangen er helt forferdelig.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Yeah right, FL1P! Den låta () er jo konge! Forøvrig eier Umbrella hardt òg. cun is rite. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Yeah right, FL1P! Den låta () er jo konge! Forøvrig eier Umbrella hardt òg. cun is rite. Enig og enig. Som regel syns jeg standard US pop er ganske daffe greier, men Gimme More og Umbrella var positive overraskelser. Den Låta var også helt OK. Endret 14. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hater den sangen, ble spilt hver time på radion for litt sia. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tom Jones - Sex bomb Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva med Call on Me? Repeatx10000000 FFS Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tom Jones - Sex bomb Den er så vidt jeg vet ikke fra dette året ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva med Call on Me? Repeatx10000000 FFS Var ikke Call On Me pop i fjor ? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha, Linni Meister sin var jo latterlig Helt klart årets dårligste sang. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 fy faen så mye dritt det produserers i skandinavia! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 I motsetning til resten av verden mener du? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 av sånn lene alexandra/inga/linni meister type musikk, ja! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er den første gangen jeg har hørt "sangen" til Linni Meister (heldig vis). Jeg må si meg enig med "fredrik" at "Inga from sweden" er bedre. (Synes det er en kul låt, selv om den ikke kan sies å være bra...). Enig at den låta "unge thendrup" linket til, er blant årets værste sammen med "akon - smack that", og Kanye West som tramper "daft punk - Harder, Better, Faster, Stronger" ned i søla. . daruu: det kommer mye søppel fra USA óg... Vanskelig å finne én låt som er den verste, men Linni leder kansje. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tom Jones - Sex bomb Den er så vidt jeg vet ikke fra dette året ? Oi..årets ja. Blingsa litt. Den har en uvane å gå en del på radioen. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Må nok si at Inga var litt værre en våre norske kandidater. Av de mer "seriøse" sangene vil jeg nok si at Spice Girls - Headlines er noe av det værste. Ikke det at jeg følger mye med på listemusikk, så sikkert mye annet som er like ille, men Headlines er nok den værste seriøse sangen jeg har hørt i år. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva med Call on Me? Repeatx10000000 FFS Var ikke Call On Me pop i fjor ? Hva babler dere om? 13.9.2004 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den Inga-greien må være det verste forsøket på Eurodance siden . Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hater den sangen, ble spilt hver time på radion for litt sia. jeg synes ikke du kan si den sangen er dårlig...personlig mener jeg hun har ganske stadar stemme liksom. men hun er litt over mener da jeg så jeg synes hu ikke har noe og gjøre her jeg da Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Inga og Linni er nå stort sett det samme synes jeg. Akkurat like flaut å se på begge to. At det er mulig å nedverdige seg sjøl sånn for å få inn litt ekstra penger er helt utrolig. De kan jo umulig synes det er noe bra selv. Huttetu, håper alle glamourmodeller holder seg til bildene fremover og holder stemmene sine veldig langt borte fra offentligheten. Hver eneste av de modellene som har prøvt på det der har faen meg vært like ille med små marginer. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare for å nevne det; Linni-låta var bare for å promotere Robinson, så nei, de var ikke ute etter å lage noe spesielt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå