filmgal Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I disse dager skal man jo gjerne kåre årets beste, men det blir jo ikke bare lagd bra musikk. Derfor vil jeg lage en liste over de dårligste sangene, men først trenger jeg jo kandidater. Så hvilken sang synes du har være mest kjedelig / irriterende / "ihjelspilte" i 2007? Kort sagt; hva synes du er årets verste sang? Alle forslag mottas med takk.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den til Linni Meister. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Alle fra Idol.... Ikke alle sangene men alle som synger de Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I disse dager skal man jo gjerne kåre årets beste, men det blir jo ikke bare lagd bra musikk. Derfor vil jeg lage en liste over de dårligste sangene, men først trenger jeg jo kandidater. Så hvilken sang synes du har være mest kjedelig / irriterende / "ihjelspilte" i 2007? Kort sagt; hva synes du er årets verste sang? Alle forslag mottas med takk.. Overvurderte, altså? Umbrella? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den til Linni Meister. enig. får vondt av å høre på den. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Linni Meisters låt er balsam for sjela sammenligna med den her: Se filmen hos Youtube Endret 12. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den til Linni Meister. enig. får vondt av å høre på den. Sjelen min var på tur til å begå seppuku da jeg hørte den. Så jeg stemmer for Linni Meisters radbrekking av en i utgangspunktet bedriten sang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde faktisk ikke hørt Linni Meister sin, før nå ... Jeg får faktisk kreft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Får egentlig vondt i tarmene av all popmusikk som ripper gode gamle klassikere og gjør de til "sine egne" ved hjelp av litt rapping og keyboard til. Men årets verste...? O_o Vanskelig.. Men den første som popper opp i hodet mitt er den der remiksen av Daft Punks Faster Harder Stronger og Den der ekle Paraply-sangen. Endret 13. desember 2007 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) My Boobs - Lene Alexandra Survivor - Linni Meister Hot boy, hot girl - Lene Alexandra Umbrella - Rihanna Inga - Inga from Sweden Kommer ikke på noen fler som er like ille atm. Endret 13. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga from Sweden Ellers har vi jo , men tror ikke den er ifra 2007. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga from Sweden Tror det der er det verste jeg noen sinne har hørt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga er verst uansett. EOD! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga er da mye bedre enn Survivor... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga er da mye bedre enn Survivor... Holder med deg i den. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det verste er den ufattelige svensk-engelsken. "Sviiden!1" Hater det. Endret 13. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lol, Inga er klart mye værre enn Linni og Boobs Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lol, Inga er klart mye værre enn Linni og Boobs Nei, Inga er synger på akkurat samme måte som alle andre under middelmådige trancevokalister, men med den svenskeengelsken. Linni kan ikke sammenlignes med noe. Det er forbi grusomt. Får Hearing-AIDS av henne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Inga from Sweden Ellers har vi jo , men tror ikke den er ifra 2007. Og der døde likestillingsbevegelsen i skandinavia. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kan ikke fatte hvordan noen kan påstå at Rihanna - Umbrella er årets verste sang. Det er jo en av årets beste poplåter, sammen med Britney Spears - Gimme More. Sjekk last.fm-en min for hvor mange ganger jeg har spilt av Umbrella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå