Tomzern Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei... Når jeg skulle teste 3Dmark på pappas PC (ikke nyeste modell akkurat), fikk jeg denne feilmeldinga når jeg skulle kjøre testene: "3Dmark could not initialize your 3Daccelerator. Try to downgrade your display settings" Hva kan dette bety?? Please answer... :-? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Fortell hvilke komponenter som er i PC'n, så skal vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Fortell hvilke komponenter som er i PC'n, så skal vi hjelpe deg. Komponentene står i signaturen hans.. Tomzern: Prøv å oppdater driverne til Grafikkortet ditt, og Direct X i samme slengen.. Og prøv igjen. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Fortell hvilke komponenter som er i PC'n, så skal vi hjelpe deg. Komponentene står i signaturen hans.. Tomzern: Prøv å oppdater driverne til Grafikkortet ditt, og Direct X i samme slengen.. Og prøv igjen. han sa jo at det var på pappas PC at han hadde problemer, ikke på sin... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 nei det er ikke riktige komponenter...snakker om faren min sin PC nå, ikke min... pentium 3 450mhz 128mb sdram matrox graphics millenium G200 agp Jeg tror selv at PC'en er for dårlig da, men jeg tenkte at jeg bare kunne spørre i tilfelle det ikke er det...Har nettopp installert WINXP og der var det med driver til skjermkortet...Har ikke oppdatert den eller noe... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 han sa jo at det var på pappas PC at han hadde problemer, ikke på sin... Ah.. Min feil.. Beklager.. Den feilmeldingen pleier vel å komme når skjermkortet er for gammelt? Kan hende maskinen rett og slett er for gammel til å kjøre 3d mark? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tror nok G200 kortet er problemet ja.. Er nok rett og slett for gammelt.. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 ja jeg tenkte meg det. .. Kjipt..hehe Hva tror dere jeg scorer på min egen PC da? Hakke prøvd det på min egen ennå, men gleder meg til å prøve.. Takk for hjelpa... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Vet ikke helt hvor bra 9100 kortet er jeg.. Men det er i alle fall flaskehalsen i systemet ditt.. 6-8.000 et sted kanskje? Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Hey.. lasta ned den nyeste skjermkortdriveren..DET FUNKA GITT.. Etter jeg stilte ned oppløsningen fra 1024x732 til 800x600 så gikk det sakte men sikkert spent på å se hva denne råtne kjerra får i score ass.. Takk for hjelpa... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå